کد خبر : 2068101 | 19 شهریور 1403 ساعت 12:24 | 47.4K بازدید | 75 دیدگاه

ساکت شوید

پیام جنجالی نیکو ویلیامز علیه هواداران بارسا!

در اسپانیا توییت جدید نیکو جنجالی شده و بیشتر گمانه‌زنی‌ها این است که او پاسخ دسته‌ای از هواداران بارسا که از او متنفر شده‌اند را داده است.

پیام جنجالی نیکو ویلیامز علیه هواداران بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، نیکو یلیامز، وینگر بیلبائو و تیم ملی اسپانیا، با انتشار پیامی در توییتر منتقدان خود را وادار به سکوت کرد.

"(حرف‌های مزخرف)" همراه با دو شکلک سکوت، این پیام نیکو ویلیامز در توییتر دقایقی پس از پیروزی حماسی تیم اسپانیا مقابل سوئیس با یک بازیکن کمتر در استادیوم ژنو بود. پیامی که کمی بعد آن را پاک کرد. شاگردان لوئیس دلا فوئنته با وجود اخراج لو نورمان در دقیقه 20 برابر میزبان خود با چهار گل به برتری رسیدند و ستاره باشگاه اتلتیک تا دقیقه 59 در زمین حضور داشت.

2078815

نیکو علی‌رغم اینکه شرایط زمین به شدت تحت تاثیر باران قرار گرفته بود و اخراج مدافع میانی اتلتیکو مادرید کار را برای لاروخا سخت کرده بود، بازی خوبی انجام داد. نیکو بسیار تلاش کرد گل بزند اما موفق نشد با این حال یک تهدید دائمی برای دفاع سوئیس بود.

این توییت بازیکن اتلتیک تنها در 30 دقیقه دو هزار لایک گرفت و واکنش‌های مختلفی را نیز باعث شد. بسیاری معتقدند او به کسانی پاسخ داده که ماندنی شدنش در اتلتیک و پاسخ رد به بارسا را زیر سوال برده‌اند.

2078816

دودستگی هواداران بارسا

بسیاری از کامنت‌ها از سوی هواداران باشگاه بارسلونا بود که در آنها به انتقاد از عملکرد این بازیکن در این فصل پرداختند که گلزنی نکرده و پاس گل نیز نداده است. آنها معتقدند همان بهتر که نیکو نیامد و باشگاه دنی اولمو را خرید و اینکه نیکو جرقه‌ای بیش نبود.

با این حال برخی دیگر برای نیکو نوشتند که سال بعد در نوکمپ جدید منتظر او هستند.

به‌طور قطع مشخص نیست که این پیام به چه کسی و به چه منظور ارسال شده است، اما انتشار این پست دقایقی پس از پایان بازی تیم ملی اسپانیا، جنجال‌هایی به وجود آورده است. بیشتر گمانه‌زنی‌ها این است که نیکو پاسخ آن دسته‌ای از هواداران بارسا را داده که از او متنفر شده‌اند.

دیدگاه‌ها