کد خبر : 2068081 | 19 شهریور 1403 ساعت 11:01 | 18.6K بازدید | 35 دیدگاه

خوشحالی چلسی از جذب سانچو: همانی که می‌خواستیم!

انزو مارسکا می‌گوید جیدون سانچو همان بازیکنی است که چلسی در طول این مدت به دنبالش بوده است.

خوشحالی چلسی از جذب سانچو: همانی که می‌خواستیم!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو که در طول فصل گذشته به صورت جدی با اریک تن‌هاخ به مشکل خورده بود و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گرفت این تیم را ترک کند و به دورتموند بپیوندد، در انتهای فصل بار دیگر به منچستر یونایتد برگشت.

عملکرد خوب این بازیکن در دورتموند باعث شده بود که بسیاری از هواداران یونایتد به ادامه حضورش در این تیم و درخشش او امیدوار باشند اما سرمربی هلندی همچنان علاقه به استفاده از او نداشت و همین باعث شد که این بازیکن به دنبال پیدا کردن باشگاه جدید در پنجره تابستانی باشد.

سانچو در نهایت در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی با امضای قراردادی قرضی با بند خرید اجباری به چلسی پیوست تا در فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان برود و به نظر می‌رسد که کادر فنی و مدیران باشگاه از جذب او بسیار راضی هستند.

2076848

مارسکا در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره این بازیکن اظهار داشت: "من از اینکه سانچو در چلسی است بسیار خوشحال هستم. ما او را به خدمت گرفتیم چون به چنین بازیکنی نیاز داشتیم، بازیکنی که بتواند در موقعیت‌های تک به تک به ما کمک کند.

او بازیکنی کلیدی برای ما خواهد بود، به‌خصوص این که می‌تواند در برابر تیم‌هایی که از دفاع عمقی استفاده می‌کنند به ما کمک زیادی کند. ما واقعا به او در ترکیب این تیم نیاز داشتیم."

دیدگاه‌ها