کد خبر : 2068075 | 19 شهریور 1403 ساعت 10:49 | 10.3K بازدید | 10 دیدگاه

تصمیم نهایی گرفته شد: پوچتینو در راه آمریکا

مدیران فدراسیون فوتبال آمریکا قصد دارند در چند روز آینده مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کنند.

تصمیم نهایی گرفته شد: پوچتینو در راه آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آمریکا پس از قطع همکاری با گرگ برهالتر به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای هدایت تیم ملی این کشور بود و نام مربیان بزرگی از جمله یورگن کلوپ در کنار نام این تیم به گوش می‌رسید.

با این حال، رسانه‌های آمریکایی از چند هفته پیش اعلام کرده بودند که پوچتینو اصلی‌ترین گزینه برای نشستن روی نیمکت تیم ملی آمریکا در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ است که قرار است به میزبانی مشترک این کشور با کانادا و مکزیک برگزار شود.

اما مدیران فوتبال آمریکا در طول چند هفته گذشته تعلل زیادی برای اعلام رسمی خبر حضور پوچتینو روی نیمکت این تیم و امضای قرارداد با او داشتند ولی به نظر می‌رسد که این روند قرار است به پایان برسد و به زودی به عنوان سرمربی جدید آمریکا معرفی خواهد شد.

2030415

شکست تیم ملی آمریکا برابر تیم ملی کانادا پس از چند دهه باز شده است که آنها به صورت جدی به دنبال بهبود شرایط این تیم باشند و اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارند که خبر انتخاب پوچتینو را در روزهای آینده به صورت رسمی اعلام کنند تا او بتواند کارش را هرچه زودتر در این تیم آغاز کند.

این سرمربی آرژانتینی در پایان فصل گذشته به همکاری با چلسی پایان داد و از آن زمان تا به حال هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

دیدگاه‌ها