کد خبر : 2068071 | 19 شهریور 1403 ساعت 09:44 | 48K بازدید | 101 دیدگاه

کین هم مبهوت رونالدو شد: بهتر از تو نیست!

روی کین هم شیفته درخشش و رکوردهای دست نیافتنی کریستیانو رونالدو شده است‌.

کین هم مبهوت رونالدو شد: بهتر از تو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو برای وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر به اردوی تیم ملی پرتغال دعوت شد و موفق شد با گلی که برابر تیم ملی کرواسی به ثمر رساند تعداد گل‌هایش در دوران حرفه‌ای فوتبال در سطح باشگاهی و ملی را به عدد ۹۰1 برساند.

عملکرد خیره کننده او در چند سال اخیر باعث شده است که رکوردهای بسیاری به نام او به ثبت برسد و حالا این ستاره پرتغالی مصمم است که این رکورد را به ۱۰۰۰ گل زده برساند تا نامش را در تاریخ فوتبال جاودانه کند.

روی کین که بسیاری او را به سخت‌گیری می‌شناسند و همیشه انتقادهای تندی را از یک‌سری از بازیکنان مطرح می‌کند هم شیفته عملکرد فوق‌العاده این ستاره سابق منچستریونایتد شده و معتقد است که تمام کننده‌ای بهتر از او در فوتبال وجود ندارد.

2078736

روی کین پس از بازی شب گذشته تیم ملی پرتغال برابر تیم ملی اسکاتلند که با گلزنی دوباره رونالدو همراه بود به خبرنگاران گفت: "بدون شک این بازیکن هم دوران افتی دارد و نتوانست در یورو ۲۰۲۴ به خوبی به تیم ملی کشورش کمک کند. اما او حالا به رکورد ۹۰1 گل زده رسیده است. اما اگر شما توپ را در آن مناطق سر راه رونالدو قرار دهید، هیچ بازیکنی در دنیا بهتر از او برای تمام کردن کار وجود ندارد."

دیدگاه‌ها