کد خبر : 2068070 | 19 شهریور 1403 ساعت 09:34 | 14.7K بازدید | 17 دیدگاه

برنامه ویژه آلمان: تمجید از ستاره‌هایی که رفتند

فدراسیون فوتبال آلمان قصد دارد مراسم ویژه‌ای برای تمجید از مانوئل نویر، توماس مولر، تونی کروس و ایلکای گوندوگان برگزار کند.

برنامه ویژه آلمان: تمجید از ستاره‌هایی که رفتند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در چند سال اخیر نتوانسته بود عملکرد موفقیت‌آمیزی در رقابت‌های مهم در سطح جهانی یا اروپا داشته باشد اما شرایط تحت هدایت یولیان ناگلزمان برای آنها فرق کرد.

این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ بود که در خاک همین کشور برگزار می‌شد اما در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم ملی اسپانیا که قهرمان این مسابقات شد شکست خورد.

پس از این باخت بود که بسیاری از ستاره‌های بزرگ تیم ملی آلمان تصمیم گرفتند که از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کنند. نویر، مولر، کروس و گوندوگان بازیکنانی بودند که اعلام کردند دیگر تصمیم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورشان ندارند.

حالا رسانه‌های آلمانی اعلام کرده‌اند که فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارد مراسم ویژه‌ای برای ادای احترام و خداحافظی با این ستاره‌های بزرگ برگزار کند.

گفته می‌شود که زمان برگزاری این مراسم در وقفه دیدارهای ملی ماه آینده و به احتمال زیاد پیش از بازی برابر تیم ملی هلند خواهد بود که قرار است در تاریخ ۱۴ اکتبر در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار شود اما زمان قطعی آن به اطلاع هواداران آلمان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها