کد خبر : 2068055 | 19 شهریور 1403 ساعت 09:15 | 14.7K بازدید | 56 دیدگاه

درخواست هواداران سیتی: زودتر با پپ تمدید کنید!

بر اساس یک نظرسنجی، درصد زیادی از هواداران منچسترسیتی معتقدند که باشگاه باید تمدید قرارداد پپ گواردیولا را به عنوان اولویت اصلی خود قرار دهد.

درخواست هواداران سیتی: زودتر با پپ تمدید کنید!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سرمربی سیتی در پایان این فصل به پایان می‌رسد و او هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده است. او در سال ۲۰۱۶ به باشگاه پیوست و ۱۸ عنوان بزرگ از جمله شش قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده است.

گواردیولا از زمان جانشینی مانوئل پیگرینی در ورزشگاه اتحاد، کار فوق‌العاده‌ای انجام داده و هواداران سیتی مشتاق هستند که او بماند. این را می‌توان در نتایج یک نظرسنجی پس از پایان پنجره نقل و انتقالات نشان داد. در این نظرسنجی ۹۴ درصد از رأی‌دهندگان معتقدند که سیتی باید تمدید قرارداد گواردیولا را نسبت به دیگر بازیکنان از جمله کوین دی‌بروینه در اولویت قرار دهد. قرارداد دی‌بروینه نیز در ژوئن آینده به پایان می‌رسد.

2078757

بر اساس آرا 94 درصد از هواداران سیتی در حال حاضر از سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا «بسیار راضی» هستند. چهار درصد گفتند که در حال حاضر از رهبری او «راضی» هستند.

در مورد مالکیت سیتی، ۸۳ درصد از رأی‌دهندگان گفته‌اند که در حال حاضر از نحوه اداره باشگاه «بسیار راضی» هستند. با این حال، پنج درصد گفتند که در حال حاضر از مالکین «کاملا ناراضی» هستند.

دیدگاه‌ها