کد خبر : 2068036 | 19 شهریور 1403 ساعت 00:18 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازیکنی که بازگشت گل‌گهر را کلید زد

مهدی تیکدری با یک حرکت تماشایی زمینه‌ساز گل اول گل‌گهر مقابل فولاد خوزستان شد.

بازیکنی که بازگشت گل‌گهر را کلید زد

به گزارش "ورزش سه"، عصر روز یکشنبه گل‌گهر و فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با پیروزی ۲ بر 1 شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید.
البته سرمه‌ای پوشان سیرجانی در حالی موفق به کسب برتری در این بازی تدارکاتی شدند که نیمه اول را به حریف خود واگذار کردند، اما در نیمه دوم با دو گل از زارع و اندونگ به بازی برگشتند تا با امیدواری آماده هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر و مصاف با پرسپولیس شوند.

اما نقطه عطف این مسابقه یک دوی تماشایی مهدی تیکدری و لطیفی، بازیکن هم‌تیمی‌ بود. تیکدری پس از اینکه پاسخ پاس خود را از لطیفی دریافت کرد، به شکلی هنرمندانه توپ را با سر خود جلو انداخت و شرایط را برای ارسال پاس فراهم کرد. او سپس زارع، مدافع میانی پیش‌تاخته تیمش را در محوطه جریمه دید و با پاسی دقیق او را در موقعیت گلزنی قرار داد و بازی به تساوی کشیده شد. 

تیکری که قرار بود یکی از خریدهای استقلال باشد، به هر ترتیب در گل‌گهر ماندنی شد و در شرایطی که برخلاف سال‌های گذشته بیشتر در پست وینگر راست برای گل‌گهر به میدان می‌رود، توانسته نمایش خوبی در سه هفته اخیر باشد. او که شماره ۱۰ را هم بر تن کرده هم در فاز هجومی موفق عمل کرده و هم در فاز دفاعی و امیدوار است یکی از بهترین فصول خود را در لیگ بیست‌وچهارم پشت سر بگذارد.

دیدگاه‌ها