کد خبر : 2068034 | 18 شهریور 1403 ساعت 23:53 | 39.8K بازدید | 42 دیدگاه

گل بی‌نظیر لوکیتا: عجب ضربه آزاد فوق‌العاده‌ای! (عکس)

لوکا مودریچ با یک ضربه آزاد زیبا گل اول کرواسی را در بازی مقابل لهستان به ثمر رساند.

گل بی‌نظیر لوکیتا: عجب ضربه آزاد فوق‌العاده‌ای! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، کرواسی در خانه میزبان لهستان است و برای کسب اولین پیروزی‌اش در این مسابقات تلاش می‌کند.

شاگردان زلاتکو دالیچ در اولین بازی‌شان با نتیجه ۲-۱ مغلوب پرتغال شدند و سپس به مصاف لهستان آمدند. در بازی گذشته لوکا مودریچ ۷۷ دقیقه در زمین حضور داشت و علی‌رغم سن بالایش، نمایش خوبی از خود ارائه داد.

با اینکه گفته می‌شد ممکن است مودریچ در بازی برابر لهستان استراحت کند اما او که به شکلی خستگی‌ناپذیر ادامه می‌دهد، قصدی برای نیمکت‌نشینی نداشت و در ترکیب فیکس دیدار با لهستان نیز قرار گرفت.

او که با بازی در دیدار امشب به یک رکورد تازه در بیشترین بازی ملی در قاره اروپا رسید، موفق شد به زیباترین شکل ممکن دروازه حریف را باز کند. در دقیقه ۵۲ پس از به دست آمدن یک ضربه آزاد، این مودریچ بود که پشت توپ ایستاد و قصد داشت توپ را به تور دروازه برساند. او توانست و گلی بی‌نظیر در لیگ ملت‌ها به ثبت رسید. ضربه نرم و استادانه او از روی دیوار دفاعی گذشت و دروازه‌بان که انتظار چنین ضربه‌ای را نداشت، نتوانست به موقع خود را به توپ برساند و گل اول کرواسی این گونه به ثمر رسید.

2078722
2078721

دیدگاه‌ها