کد خبر : 2068030 | 18 شهریور 1403 ساعت 23:32 | 58.6K بازدید | 14 دیدگاه

رقابت جذاب محمدی با دست‌های مطمئن دنیای فوتسال؛

مرد شماره یک تیم ملی در صف بهترین‌های جهان

باقر محمدی، سنگربان ملی پوش تیم گیتی پسند اصفهان از نگاه کارشناسان سایت معتبر و تخصصی فوتسال پلنت در جمع 10 دروازه‌بان برتر جهان در سال 2023 جای گرفت.

مرد شماره یک تیم ملی در صف بهترین‌های جهان

به گزارش "ورزش سه"، سنگربان مطمئن تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی 2024 که چندی پیش با نمایش خیره‌کننده در جام ملت‌های آسیا دستکش طلایی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و از آمادگی فوق‌العاده بالایی در آوردگاه بزرگ برخوردار است، از نگاه کارشناسان سایت معتبر و تخصصی فوتسال پلنت در جمع 10 دروازه‌بان برتر دنیا قرار گرفت و شانس بسیاری زیادی را برای تصاحب این عنوان نمادین و طلایی خواهد داشت.

محمدی، برای کسب این افتخار طلایی با دروازه‌بانان مطرح دنیا از جمله هیگیتا (برنده پنج دستکش طلایی) دیداک (بهترین دروازه‌بان سال 2022 و باشگاه بارسلونا) لوان مولر (بهترین دروازه‌بان اروپا و باشگاه پالما) سارمینتو، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، ویلیام دروازه‌بان تیم ملی برزیل، سوزا ویگا، دروازه‌بان پرتغالی تیم وینا البالی والدپیناس، ماتئوس مارکوس برزیلی رقابت خواهد کرد.

همچنین محمدجواد صفری، دروازه‌بان تیم ملی افغانستان در این لیست حضور دارد.

2078719

نکته جالب و احتمالا تکرار نشدنی، حضور دو دروازه‌بان از یک باشگاه ایرانی یعنی گیتی پسند در صف بهترین دروازه‌بان‌ها خواهد بود. لازم به ذکر است، در سال 2010 مصطفی نظری دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران ملقب به صخره، موفق شده بود دستکش طلایی جهان را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها