کد خبر : 2068007 | 18 شهریور 1403 ساعت 22:21 | 63.4K بازدید | 108 دیدگاه

بازگشت جنجالی عباس زاده به مقر پرسپولیس

علی علیپور و محمد عباس‌‌زاده برخورد گرمی در حاشیه دیدار تدارکاتی پرسپولیس داشتند.

بازگشت جنجالی عباس زاده به مقر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب یک دیدار دوستانه در ورزشگاه کاظمی میزبان نساجی مازندران بود و توانست در خانه با دو گل این تیم مازنی را شکست بدهد.

گل اول پرسپولیس را علی علیپور روی پاس فرشاد احمدزاده به ثمر رساند تا این مهاجم پیش از دیدار حساس آسیایی با روحیه بهتری برای گلزنی مقابل الاهلی تلاش کند.

پیش از این دیدار علی علیپور و محمد عباس‌زاده دو بازیکن قائمشهری برخورد گرمی با هم داشتند و یکدیگر را در آغوش گرفتند. هر دوی این بازیکنان به نوعی پدیده‌های سابق پرسپولیس محسوب می‌شوند که مسیرهای متفاوتی را رفتند.

محمد عباس‌زاده که در سال ۹۲ به پرسپولیس پیوسته بود و در ۳۸ بازی با زدن ۱۲ گل پدیده لیگ سیزدهم شد یکی از بازیکنانی بود که هیچ‌گاه فرصت بازگشت به پرسپولیس را پیدا نکرد اما یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ نساجی است.

علی علیپور نیز که یکی از بازیکنان مازندرانی پرسپولیس است حسابی مورد استقبال بازیکنان حریف قرار گرفت و فضای جالبی در ورزشگاه کاظمی حاکم بود.

اما نکته جالب اینکه عباس‌ زاده، کاپیتان نساجی که خودش نیز زمانی پرسپولیسی بوده واکنش تندی به استوری سیامک نعمتی که به تیم سابق خود ابراز علاقه کرده بود نشان داد و با انتشار تصویر ورزشگاه وطنی، آنجا را خانه خود دانست. موضوعی که باعث شد بازگشت تین مهاجم به ورزشگاه پرسپولیس جنجالی باشد.

2078686

دیدگاه‌ها