کد خبر : 2067994 | 18 شهریور 1403 ساعت 21:50 | 16.4K بازدید | 66 دیدگاه

اسکالونی: بی‌صبرانه منتظر بازگشت مسی هستیم

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در خصوص زمان احتمالی بازگشت لیونل مسی به میادین صحبت کرد‌.

اسکالونی: بی‌صبرانه منتظر بازگشت مسی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صدرنشین جدول رده‌بندی مقدماتی جام جهانی قاره آمریکای جنوبی، بامداد سه شنبه به مصاف کلمبیا می‌رود. دیداری که تکرار فینال دو ماه پیش دو تیم در فینال کوپا آمه‌ریکا خواهد بود و از این روز بنظر می‌رسد کلمبیایی‌ها با انگیزه بیشتری برای جبران آن شکست در زمین حاضر خواهند شد.

لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته در کنفرانس خبری قبل از بازی در خصوص شرایط این روزهای تیمش و البته بازگشت لیونل مسی صحبت کرد. او در ابتدا افزود: "نه تنها من بلکه همه تیم منتظر بازگشت لئو به ترکیب تیم ملی هستیم.

سخت است بگوییم به او وابسته نیستیم چرا که مسی فراتر از یک بازیکن برای آرژانتین به حساب می‌آید. هرچند که بازیکنانی به عنوان جانشین او در ترکیب داریم که می‌توانند همانند او تاثیرگذار ظاهر شوند اما همانطور که گفتم کل تیم دلتنگ مسی هستند. راستش را بخواهید اطلاع دقیقی از زمان بازگشت او به میادین ندارم اما فکر می‌کنم او را در تعطیلات بعدی بازی‌های ملی در اختیار خواهیم داشت."

او درخصوص بازی مقابل کلمبیا اضافه کرد: "قطعا دیدار سختی برای ما خواهد بود. این بازی تفاوت زیادی با فینال کوپا دارد و انگیزه دو تیم متفاوت است‌. امیدوارم فرم خوب خود را حفظ کنیم و همانند بازی قبل در زمین ظاهر شویم."

دیدگاه‌ها