کد خبر : 2067991 | 18 شهریور 1403 ساعت 21:38 | 58.2K بازدید | 75 دیدگاه

دو ترکیب متفاوت، گلزنی عیسی و علیپور؛

جزئیات برد پرسپولیس که زیر سایه نیانگ گُم شد!

تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب ملی‌پوشان در مسابقه‌ای دوستانه مقابل نساجی به میدان رفت و پیروزی را از آن خود کرد.

جزئیات برد پرسپولیس که زیر سایه نیانگ گُم شد!

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، امروز (یک‌شنبه) در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود در یک مسابقه تدارکاتی و در غیاب ۵ ملی‌پوش خود در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف تیم نساجی رفتند.

پیش از شروع این مسابقه، اعضای دو تیم اعم از مربیان، بازیکنان و سایر عوامل با یکدیگر خوش‌وبش گرمی داشتند و افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم به تیم میهمان خوش‌آمد گفت.

پرسپولیس در هر دو نیمه این مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کرد که با گلزنی مهاجمان، برتری را نصیب خود نمود.

پرسپولیس با ترکیب؛ امیررضا رفیعی، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، ایوب‌ العملود، وحید امیری، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، فرشاد احمدزاده، سعید صادقی، امید عالیشاه و علی علیپور بازی را آغاز کرد و البته این ترکیب در نیمه دوم با اضافه شدن بازیکنان جوان‌تر دستخوش تغییر زیادی شد.

ترکیب نیمه دوم پرسپولیس نیز به این شرح بود: مهرشاد اسدی، سهیل صحرایی، سمیر حبوباتی، عرفان ملاپور، عرفان شیروانی، علیرضا عنایت زاده، میلاد سرلک، حسین حاجی‌زاده، یاسین سلمانی، ابولفضل بابایی و عیسی آل کثیر

2078655

پرسپولیس گل نخست این بازی را روی حرکت و پاس خوب فرشاد احمدزاده به ثمر رساند. این توپ، علی‌ علیپور از گلزنان برتر پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی را در موقعیت و وضعیت خوبی قرار داد که آن را شگرد دارد و به خوبی هم آن را به گل بدل کرد. شناخت این دو بازیکن از یکدیگر و فضای ایجاد شده توسط دیگر نفرات روی این گل مشهود بود.

گل دوم این بازی هم در دقیقه ۷۰ روی یک حرکت تیمی از سمت راست تدارک دیده شد. ارسال پایانی را هم حسین حاجی‌زاده فرستاد که توسط عیسی آل‌کثیر با فرصت طلبی و با ضربه سر درون دروازه جای گرفت.

2078657

پرسپولیس به این ترتیب این پیکار را با برتری دو بر صفر به پایان رساند. سرخ‌ها آماده مسابقه حساس با الاهلی می‌شوند و بعد از بازگشت ملی‌پوشان روز جمعه راهی جده خواهند شد.

نکته جالب اینکه نتایج و حواشی این مسابقه زیر سایه از دست رفتن امبایه نیانگ از دست پرسپولیس قرار داشت و در روزی که بیشتر خبرها حول ناکامی دوباره این باشگاه در جذب بازیکن مدنظرش بود، گلزنی علیپور و عیسی چندان مورد توجه قرار نگرفت.

دیدگاه‌ها