کد خبر : 2067987 | 18 شهریور 1403 ساعت 21:17 | 68.6K بازدید | 180 دیدگاه

وطنی خانه ماست، نه آنجا

پاسخ تند کاپیتان نساجی به سیامک نعمتی!

محمد عباس‌زاده به استوری سیامک نعمتی با هشتگ خانه من، واکنش نشان داد.

پاسخ تند کاپیتان نساجی به سیامک نعمتی!

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران در دیداری دوستانه در ورزشگاه کاظمی به مصاف پرسپولیس رفت. سیامک نعمتی بازیکن سابق پرسپولیس و فعلی نساجی امروز و در حاشیه این بازی تدارکاتی، با انتشار تصویری از این استادیوم و هشتگ My Home یا خانه من، خاطرات گذشته خود در پرسپولیس را زنده کرد.

2078506

این موضوع اما به مذاق هواداران نساجی خوش نیامد و در فضای مجازی با انتشار عکس‌هایی از خودشان در ورزشگاه وطنی و استفاده از هشتگ "خانه من"  به این اتفاق واکنش نشان دادند.

این واکنش‌ها ادامه داشت تا اینکه محمد عباس‌زاده، کاپیتان نساجی و مرد محبوب هواداران این تیم، هم یک استوری با تصویر ورزشگاه وطنی منتشر شد. عباس‌زاده در این تصویر از هشتگ اصالت برای ورزشگاه نساجی استفاده کرده است تا پاسخی به استوری منتشر شده از طرف نعمتی باشد.

2078646

علاوه‌بر این در پایین این استوری اصطلاحی به مازندرانی به چشم میخورد که معنی آن هم نوع دیگری از پاسخ به استوری نعمتی است. برگردان لغت‌به‌لغت این مثل یعنی اینجا هرجایی (آنجا) نیست.

نساجی مازندران امروز با دو گل، دیدار تدارکاتی برابر پرسپولیس را واگذار کرد. شمالی‌ها ۲۴ شهریور و در هفته چهارم لیگ برتر، مهمان چادرملو اردکان خواهند بود.

دیدگاه‌ها