کد خبر : 2067980 | 18 شهریور 1403 ساعت 20:49 | 27.2K بازدید | 28 دیدگاه

توتی پشت پسرش‌ درآمد: با یک بازی قضاوتش نکنید!

فرانچسکو توتی، اسطوره باشگاه رم از عملکرد پسرش در سری دی ایتالیا حمایت کرد و انتقادات از او را بی‌انصافی دانست.

توتی پشت پسرش‌ درآمد: با یک بازی قضاوتش نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول رقابت‌های سری دی ایتالیا، شب گذشته تیم اولبیا که هدایتش برعهده مارکو آملیا گلر سابق و سال‌های نه چندان دور میلان است با نتیجه پرگل ۳-۰ برابر وامدالنا شکست خورد.

این تیم که ظاهرا طرفداران متعصبی در شهر اولبیا دارد، یک بازیکن ویژه به نام کریستین توتی، فرزند فرانچسکو توتی بزرگ را در ترکیب خود می‌بیند و اتفاقا عملکرد ضعیف او در اولین بازی تیمش حسابی در این شهر سروصدا به پا کرده است‌.

فرانچسکو توتی درخصوص عملکرد پسر ۱۸ ساله خود که در پست هافبک میانی برای این تیم به میدان می‌رود گفت: "نمی‌شود با انجام تنها یک بازی درخصوص آینده یک بازیکن جوان تصمیم گرفت‌. شکست ۳-۰ نشان از عملکرد ضعیف همه بازیکنان تیم بازنده دارد اما نمی‌دانم چرا اینقدر از کریستین انتقاد می‌شود. حتی آملیا به عنوان سرمربی تیم نیز از عملکرد پسرم راضی بوده است‌.

من به توانایی‌های کریستین اعتقاد دارم و مطمئنم به زودی درخشش خود را آغاز خواهد کرد. به خودش نیز توصیه کردم به حواشی پوچ اهمیتی ندهد."

گفتنی است فرزند توتی با قد ۱۸۵ سانتی‌متر و در پست هافبک میانی به میدان می‌رود. او فصل گذشته به رایو وایکانو پیوست اما هرگز فرصت بازی پیدا نکرد و حال در سری دی به دنبال زنده کردن خاطرات خوش‌ پدرش در فوتبال ایتالیا است.

دیدگاه‌ها