کد خبر : 2067979 | 18 شهریور 1403 ساعت 20:47 | 11.9K بازدید | 30 دیدگاه

اسپالتی: باجو نداریم اما فراتر از یک تیم هستیم

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، از نمایش تیمش مقابل فرانسه با وجود اینکه بازیکنانی مانند باجو، دل پیرو و توتی را ندارد، خوشحال است.

اسپالتی: باجو نداریم اما فراتر از یک تیم هستیم

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی از عملکرد بازیکنان ایتالیایی‌اش برابر فرانسه در لیگ ملت‌ها خوشحال است و احساس می‌کند که تیمش یاد گرفته در غیاب اسطوره‌هایی مانند روبرتو باجو، الساندرو دل پیه‌رو یا فرانچسکو توتی بازی کند.

سرمربی ایتالیا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز دوشنبه در لیگ ملت‌ها مقابل رژیم صهیونسیتی، مقابل خبرنگاران حضور پیدا کرد و به سوالات پاسخ داد.

اسپالتی با تأیید اینکه دوشنبه تغییراتی در ترکیب او ایجاد خواهد شد که به دلیل خستگی بازیکنان است: "تغییر تیمی مثل ترکیب روز جمعه سخت است، نمی‌توان بعد از دو روز خستگی را مهار کرد. خواهیم دید بچه‌ها چطور هستند، اما تغییر سه، چهار یا حتی پنج بازیکن غیرعادی نیست."

2078630

جایگاه ایتالیا در میان کشورهای برتر فوتبال جهان؟

صحبت‌های متناقضی در مورد خودمان به عنوان یک تیم ملی می‌شنوم. همیشه از افکار خودم شروع می‌کنم. ملتی مانند ایتالیا همیشه 20 بازیکن برای تشکیل یک تیم قدرتمند خواهد داشت. این فرضی است که همیشه وجود خواهد داشت، صرف نظر از اینکه در چه دوره‌ای باشیم. شما باید در درک لحظات خوب باشید، به عنوان مثال، ما در حال حاضر یک ستاره ناب بااستعداد خیلی زیادی نداریم، ما روبرتو باجو، دل پیه‌رو یا توتی نداریم. اما بازیکنان زیادی داریم که می‌دانند چگونه کارهای مختلف را انجام دهند، می‌دانند چگونه سازگار شوند. در بازی قبلی ما چیزی بیش از یک تیم بودیم، ما مانند برادرانی بودیم که به عنوان یک تیم گرد هم آمدیم و این کلید حل بسیاری از مشکلات است. 

وضعیت مصدومان؟

الساندرو باستونی فردا بازی خواهد کرد، چون خارج کردن همزمان او و کالافیوری از تیم کار دشواری است. او بیشترین تجربه را دارد، نمایشی در زمین دارد که می‌تواند به کل تیم کمک کند. داویده فراتسی در تمرین امروز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، اما او می‌گوید که حالش خوب و آماده بازی کردن است.

2078631

بازگشت ساندرو تونالی پس از محرومیت 10 ماهه؟

ما آماده بودیم که با آغوش باز از او استقبال کنیم. تونالی با توجه به ویژگی‌هایش برای ما بازیکن مهمی است. اکنون که او اینجاست، ما یک تونالی جدید را دیدیم، کسی که مشتاق است کیفیت خود را به عنوان یک فوتبالیست نشان دهد، تونالی که توانایی کمک به همه در زمین را دارد چون می‌داند چگونه همه چیز را انجام دهد. هم‌تیمی‌هایش او را بسیار دوست دارند، بازگشت او به رختکن برای سایر بازیکنان نیز مایه خوشحالی بود.

تغییرات نسبت به یورو 2024؟

سعی کردم متفاوت باشم، چون کاری که قبلا انجام می‌دادم اشتباه بود. ما باید بدانیم که چگونه کاری را که انجام داده‌ایم اصلاح کنیم، چگونه استدلال خود را توجیه کنیم. الان بعضی چیزها را عوض کرده‌ام. تفاوت نسبت به یورو احتمالاً به دلیل تعداد بازیکنانی بود که ما به تیم اضافه کردیم. تصمیم برای کنار گذاشتن برخی از بازیکنان در گذشته ذهنم را مشغول کرده بود.

دیدگاه‌ها