کد خبر : 2067956 | 18 شهریور 1403 ساعت 19:13 | 12.9K بازدید | 6 دیدگاه

انگشت اشاره به سوی آنهاست؛

1+4 چهره متمایز فوتسال دنیا در جام جهانی 2024

بهترین‌های جهان، مربی، بازیکن، دروازه‌بان و پسر طلایی، همگی در صحنه هیجان‌انگیز جام جهانی 2024 حضور خواهند داشت و در میان آن‌ها، طرفداران چشم انتظار نمایش سالار آقاپور، پدیده فوتسال جهان خواهند بود.

1+4 چهره متمایز فوتسال دنیا در جام جهانی 2024

به گزارش "ورزش سه"، صحنه آماده می‌شود و ازبکستان آمفی تئاتر فوتسال جهان خواهد بود. مسابقه و مبارزات هیجان‌انگیزی که در آن فوق ستاره‌ها و مشهورها به میدان می‌روند و قرار است طنازی کنند، تا لذتش را ببرند. بهترین بازیکن، دروازه‌بان، مربی و پدیده فوتسال جهان کیست؟ به نبردها و قهرمان‌هایش چشم بدوزید. با این حال، در میان مملو از ستاره‌ها برخی چهره‌ها که در سیاهه سوپراستارها به عنوان بهترین‌ همه شناخته شدند در کانون توجهات جای گرفتند. پانی وارلا پرتغالی بهترین بازیکن جهان در سال 2022 لقب گرفت، هیچام دگویک مراکشی بهترین مربی سال مطرح شد. دیداک دستکش طلایی را از آن خود کرد و سالار آقاپور، ستاره ظهور کرده ایرانی به پسر طلایی جهان شهرت گرفت. پس آن‌ها بیش از هر کسی انگشت اشاره را به سوی خود می‌بینند.

2078590

با این حال، دنیای فوتسال مدت‌هاست که از لحاظ درخشش ستاره‌ها به جلو حرکت کرده است و همیشه سوپراستارها به این رشته جذابیت بخشیده‌اند. اکنون بحث‌ها در جریان است، زیرا به تدریج به سمت شناخت هویت برنده‌های فردی حرکت می‌کنیم.

*هیچکام دگویک؛ بهترین مربی جهان 
تیم؛ مراکش
معمار فوتسال مراکش و قاره سیاه در جهان. مردی که موفقیت و پیروزی را در مراکش گره زد و هر کدام الهام بخش دیگری کرد. فوتسال مراکش با او اوج گرفت و فوتسال آفریقا را در جهان صاحب سبک کرد. دستاوردهای اخیر هیچکام از او یک مربی تئورسین و نمونه ساخت. مربی‌ای که تاکتیک و مدیریت را معنا کرده است و آن را با توفیق‌های خود تعریف نموده. حرکات و نمایش هیولای شگفت‌انگیزش در جام جهانی 2024 دیدنی خواهد بود

2078591

*پانی وارلا؛ بهترین بازیکن جهان 
تیم؛ پرتغال
آنیلتون سزار وارلا داسیلوا، فوق ستاره‌ای در فوتسال دنیا، معروف به پانی وارلا، یکی دیگر از بازیکنان جادویی است که برای تیم ملی پرتغال در جام جهانی توپ خواهد زد و به خاطر سرعت برق آسا، مهارت‌های خیره کننده، دریبل زدن و شکار دقیق مشهور است. او در طول سال‌ها برای اسپورتینگ موفقیت‌های بزرگی را به ارمغان آورده و چندین قهرمانی را کسب کرده است. همچنین در تیم رویایی دوره گذشته و قهرمانی جهان تاثیرگذار بوده است. پانی لحظات را تعیین می‌کند و سرنوشت مسابقه را باب میل خود تغییر می‌دهد. او نه تنها مکرر گلزنی می‌کند، بلکه گل‌های بسیار مهمی نیز به ثمر رسانده است.

2078593

*دیداک پلانا؛ بهترین دروازه‌بان جهان 
تیم؛ اسپانیا
برای ورود به قصه‌ بهترین‌های تاریخ، یک اسطوره به اسم هیگیتا را پشت سر گذاشت و در کنار او باید در صحنه جام جهانی از قفس توری اسپانیا محافظت کند و شانس او برای دستکش طلایی بیش از هیگیتا در سنگر قزاقستان خواهد بود. اگرچه محافظین بزرگ دیگری در قاب‌های هیجان انگیز حضور دارند. دروازه‌بان اسپانیایی همیشه مطمئن بوده و به خاطر رفلکس‌های سریع، چابکی و سیوهای شگفت انگیز در لحظات حساس بازی معروف است. قدرت همه جانبه او بزرگترین نقطه قوت اوست و با اقتدار از چهارچوب یگانه محافظت می‌کند. اگر دروازه‌بانی باشد که در زمین جام جهانی طرفداران منتظر نمایش او باشند، آن دیداک است.

2078592

*سالار آقاپور؛ پسر طلایی 
تیم ؛ ایران
ستاره‌ی جوان و نو ظهور برای نخستین بار در آوردگاه بزرگ به میدان می‌رود و آماده شلیک به دروازه‌هاست. ایران یک برگه آس را به رخ مدعیان جهان خواهد کشید. سالار با حضور کوتاه در پالما ثابت کرد که وقتی در جوانی به سر می‌برد، شایستگی این همه هیاهو و تحسین را دارد. یک سبک منحصر به فرد که در لحظه‌ای بازیکن مقابلش را میخکوب می‌کند و کنار می‌زند. ضربات دقیقی را به سوی دروازه‌ها می‌کوبد و سنگربانان را آزار می‌دهد. آقاپور در پست فلنگ چپ توپ می‌زند و قابلیت پرسه در همه نقاط زمین را دارد. ایران، نقطه عطف جذابی در جام جهانی خواهد داشت و آن سالار آقاپور است.

2078594

بازیگران اصلی در جام جهانی 2024 که به شما وعده می‌دهند در روز‌های آینده شاهد مسابقات جذاب و خاطره انگیزی باشید. شکی وجود ندارد که برندگان و بازندگان را تعیین می‌کنند و به تیم‌هایشان نیرو می‌دهند.

دیدگاه‌ها