کد خبر : 2067955 | 18 شهریور 1403 ساعت 19:01 | 22.1K بازدید | 19 دیدگاه

بازیکنی که در امارات به ترکیب بازخواهد گشت (عکس)

محمدحسین کنعانی‎‌‌زادگان در مصاف با قرقیزستان روی نیمکت نشست و نظاره‌گر حضور شجاع و حزباوی در ترکیب اصلی بود.

بازیکنی که در امارات به ترکیب بازخواهد گشت (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، این در حالی است که کنعانی‌زادگان طی سال‌های اخیر با عملکردی که در سطح باشگاهی با پیراهن پرسپولیس و سپس در لیگ قطر از خود به نمایش گذاشته، به یکی از نفرات کلیدی تیم ملی بدل شده و اگرچه در دوران کوتاه بازگشت کارلوس کی‌روش خیلی فرصت به او داده نمی‌شد، اما هم اسکوچیچ و هم حالا امیر قلعه‌‌نویی اعتماد ویژه‌ای به او داشته‌اند.

با این حال کنعانی‌زادگان در مصاف با قرقیزستان که اولین دیدار تیم ملی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی بود روی نیمکت حضور داشت و این امین حزباوی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بودند که در ترکیب اصلی قرار گرفتند و تا پایان مسابقه نیز امیر قلعه‌نویی به قلب خط دفاعی خود در روزی که علیرضا بیرانوند موفق به کلین‌شیت شد دست نزد.

2078587

تیم ملی حالا بلافاصله باید آماده مصاف با امارات در چارچوب بازی دوم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در شهر العین شود. اعضای تیم ملی روز گذشته اصفهان را به مقصد امارات ترک کردند و روز سه‌شنبه برابر حریف خود صف‌آرایی خواهند کرد. این دیداری است که به نظر می رسد شاهد بازگشت کنعانی‌زادگان به ترکیب اصلی، جلوتر از شجاع یا امین حزباوی باشیم.

تیم ملی در العین تلاش می‌کند که با شکست امارات بتواند با اقتدار در صدر قرار بگیرد و اجازه ندهد شروع رویایی این تیم با توجه به شکست 3 بر 1 قطر در بازی اول، ادامه‌دار بشود.

دیدگاه‌ها