کد خبر : 2067952 | 18 شهریور 1403 ساعت 19:02 | 46.7K بازدید | 52 دیدگاه

دلیل رد پیشنهاد رئال: مدافع جوان پول را انتخاب کرد!

لنی یورو، مدافع منچستریونایتد، با پیشنهاد مالی جذاب این باشگاه انگلیسی احتمال انتقال به رئال مادرید را رد کرد.

دلیل رد پیشنهاد رئال: مدافع جوان پول را انتخاب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه در تابستان باشگاه‌های بزرگی از جمله رئال مادرید به دنبال لنی یورو بودند، او تصمیم گرفت به پروژه اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد بپیوندد.

این مدافع فرانسوی درنهایت قراردادی 5 ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر امضا کرد چون یونایتد با حدود 55 میلیون یورو با لیل به توافق رسید.

مادرید پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ به دنبال یک مدافع میانی جدید بود چون ناچو پس از پایان قراردادش تصمیم به جدایی از کهکشانی‌ها گرفته بود.

قهرمان فعلی لالیگا و اروپا به یورو بسته دستمزدی 3 میلیون یورویی برای هر فصل را پیشنهاد داد و یونایتد بر اساس گزارش مارکا با سه برابر این پیشنهاد، مدافع فرانسوی را جذب کرد.

2056124

مارکا دلیل انتقال یورو به یونایتد را تغییر نکردن بسته پیشنهادی رئال اعلام کرده و اینکه باشگاه اسپانیایی به سرعت گزینه‌های دیگر را بررسی کرد. در مجموع یونایتد با دستمزد سالانه 9 میلیون یورو توانست رضایت شخصی بازیکن را به دست بیاورد.

تن‌هاخ مشتاق بود تا استعدادهای در حال رشد را به تیمش اضافه کند البته خیلی خوش شانس نبود چون یورو در تور پیش فصل از ناحیه استخوان متاتارس دچار شکستگی شد و حداقل سه ماه از میادین دور خواهد بود.

دیدگاه‌ها