کد خبر : 2067904 | 18 شهریور 1403 ساعت 15:36 | 15.1K بازدید | 10 دیدگاه

فن‌دایک: منصرف شدم، در جام جهانی بازی می‌کنم

ویرژیل فن‌دایک، کاپیتان هلند، تایید کرد که از تصمیم خداحافظی‌‌اش منصرف شده و می‌خواهد در جام جهانی 2026 حضور داشته باشد.

فن‌دایک: منصرف شدم، در جام جهانی بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن‌دایک پس از تجربه تلخ حذف شدن در نیمه نهایی یورو 2024 در فکر خداحافظی از تیم ملی بود، اما اکنون تجدید نظر کرده و به جام جهانی 2026 فکر می‌کند.

این بازیکن 33 ساله پس از ناکامی در یورو عصبانی بود و گفت: "در تابستان امسال به دقت در مورد آنچه در سطح باشگاهی و به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش می‌خواهم فکر خواهم کرد."

پس از یک فصل احساسی و طاقت‌فرسا که کاپیتان لیورپول در 64 بازی 5395 دقیقه بازی کرد او اکنون فرصت دارد تا در موضع خود تجدید نظر کند.

فن‌دایک پس از پیروزی 5-2 هلند مقابل بوسنی و هرزگوین گفت: "می‌خواهم یک جام جهانی دیگر بازی کنم. می‌دانم که هنوز به اندازه کافی خوب هستم. من کاپیتان لیورپولم، یک وضعیت ثابت دارم و از نظر بدنی احساسی عالی دارم و در حرکت با توپ هم پیشرفت کرده‌ام."

2078464

او حتی رونالد کومان را مجبور کرد که به انگلیس پرواز کند تا در مورد آینده خود با این مربی مذاکره کند.

او درباره منصرف شدن از تصمیم خداحافظی‌‌اش گفت: "متوجه شدم که احساس من در مورد آن نامشخص است. البته بعد از بازی مقابل انگلیس بسیار ناراحت بودم چون احساساتم لبریز بود. شاید در آن زمان به نظر می‌رسید که می‌توانست آخرین بازی ملی من باشد.

اما من جنگجو هستم و هرگز تسلیم نمی‌شوم. در نهایت، شما باید به توانایی‌های خود نگاه کنید و ارزیابی کنید که آیا هنوز به اندازه کافی مهم هستید یا خیر. مطمئنم که هنوز در داخل و خارج از زمین مفید هستم."

دیدگاه‌ها