کد خبر : 2067895 | 18 شهریور 1403 ساعت 15:02 | 61.5K بازدید | 119 دیدگاه

فقط دو چهارشنبه بدون بازی

فصل جهنمی: بارسلونا راه نفس ندارد!

بارسلونا از یکشنبه که دوباره به بازی‌هایش در لالیگا شروع می‌شود، یک تقویم تقریبا بدون استراحت را تا پایان فصل پیش‌رو دارد.

فصل جهنمی: بارسلونا راه نفس ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندو دپورتیوو، تیم هانسی فلیک بعد از فیفا دی و از روز یکشنبه لالیگا را با دیدار برابر خیرونا از سر می‌گیرد و انتظار می‌رود در این فصل حداکثر 63 بازی رسمی برگزار کند.
بارسا بدون هیچ وقفه و استراحت خاص تا پایان فصل با یک تقویم جهنمی روبرو خواهد شد که در بهترین حالت در صورت مبارزه برای تمام عناوین قهرمانی تا 63 بازی انجام خواهد داد. این ماراتن از یکشنبه آغاز می‌شود که فقط در دو مقطع استراحت بین دو بازی یک هفته خواهد بود، یکی در 30 اکتبر و یکی در 18 دسامبر.

البته چهارشنبه، 1 ژانویه (مسابقه‌ها تا 3 ژانویه در اسپانیا تعطیل است) و چهارشنبه، 21 می، یعنی بین دو هفته پایانی لالیگا در اینجا گنجانده نشده است.

بارسلونا بعد از فیفا دی، در 22 روز هفت بازی دارد که 5 بازی در لیگ داخلی و دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که تغییر فرمت آن فضای کمتری برای نفس کشیدن باقی می‌گذارد. مرحله گروهی شش مسابقه‌ای به یک لیگ با هشت مسابقه تبدیل شده و اگر بارسا در میان هشت تیم بالای جدول نباشد، باید به پلی آف برود. هر تیم حالا برای فتح لیگ قهرمانان به جای 13 بازی ممکن است تا 17 بازی انجام دهد. با توجه به محدود بودن فهرست بارسا و عدم خریدهای تابستانی قابل ذکر، باید دید بارسا تا کجا پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها