کد خبر : 2067892 | 18 شهریور 1403 ساعت 14:43 | 25.3K بازدید | 27 دیدگاه

با روپایی و خنده‌های اعصاب خردکن

بزن بزن در اروگوئه: گلری که بازی را به‌هم ریخت (عکس)

دروازه‌بان پنیارول در بازی برابر میرامار با شیوه عجیب وقت تلف کردنش بازی را چنان به هم ریخت که باعث اخراج سه بازیکن شد.

بزن بزن در اروگوئه: گلری که بازی را به‌هم ریخت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال در اروگوئه با شور وحرارت زیاد دنبال می‌شود و گاهی اوقات این حس و هیجان در زمین فوتبال به بی‌احترامی و خشونت تبدیل می‌شود، همان‌طور که در دیدار اخیر لیگ اروگوئه بین میرامار و پنیارول اتفاق افتاد.

در این بازی میرامار با گل دقیقه هشت از رقیب نامدارش پیش افتاد، اما پنیارول در دقایق 65 و 69 به دو گل متوالی دست یافت و ورق را برگرداند. یک دقیقه بعد از گل دوم پنیارول، دروازه‌بان این تیم بعد از مهار یک توپ به شکلی عجیب شروع به تلف کردن وقت کرد. واشنگتن آگوئر، سعی کرد با زدن چند ضربه روپایی و سپس خنده‌هایی که متوقف نمی‌شد، زمان را تلف کند که با اعتراض شدید هواداران و سپس بازیکنان میرامار روبرو شد.

2078440

این حرکت دروازه‌بان اصلا به مذاق بازیکنان میزبان خوش نیامد و با پریدن چند نیمکت نشین میرامار به زمین، درگیری‌ها شروع شد. در تمام این لحظات واشنگتن فقط می‌خندید تا خشم میراماری‌ها بیشتر و بیشتر شود.

2078436
2078437

در نتیجه این همه هیاهو، داور سه کارت قرمز مستقیم نشان داد و به چهار بازیکن هم کارت زرد داد که یکی برای گلر پنیارول بود. کسی که با حرکات تحریک‌آمیزش باعث شروع جنجال شده بود. جالب اینکه واشنگتن در پایان بازی گفت فقط می‌خواست جواب حرکت گلر میرامار در نیمه اول را بدهد که حرکتی مشابه را انجام داده بود.

2078439

دیدگاه‌ها