کد خبر : 2067870 | 18 شهریور 1403 ساعت 13:31 | 25K بازدید | 46 دیدگاه

مطالبه 100 درصدی مرد آلمانی

فلیک خیلی زود شروع کرد: مراقبت از ستاره‌ها

هانسی فلیک می‌داند چطور از ستاره‌های بزرگ تیمش محافظت کند و این را در همین ابتدای فصل نشان داده است.

فلیک خیلی زود شروع کرد: مراقبت از ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، فلیک در مقابل وایادولید کوبارسی و پدری را در دقیقه 61، لواندوفسکی را در دقیقه 74 و دنی اولمو را در دقیقه 84 از زمین خارج کرد. بازی‌های زیادی در پیش است  و مرد آلمانی همیشه 100 درصد توان را از بازیکنان مطالبه می‌کند و به 80 درصد هم راضی نیست. او می‌خواهد که تیمش از دقیقه اول تا آخرین لحظه همه قدرتش را ارائه دهد و علاوه بر این، در تمام مدت از بازیکنانش پرس و فشار خفه کننده روی حریف می‌خواهد. این امر مستلزم شرایط جسمانی عالی و ذهنیتی قوی است.

با تقویمی بسیار شلوغ، بازیکنان بارسلونا کار آسانی نخواهند داشت که در هر یک از مسابقات همه توان خود را ارائه دهند. بارسا که منتظر بازگشت مصدومان است، فعلا داشته‌های اندکی دارد و هانسی فلیک مجبور شده دست به دامان تیم دوم خود شود، اما همین نیز باعث نشده او ستاره‌های تیمش را تحت هر شرایطی 90 دقیقه در زمین حفظ کند.

سرمربی آلمانی می‌داند که باید دقایق بازیکنانش را به خوبی مدیریت کند تا از نظر بدنی فرسوده نشوند، چون در نهایت هزینه آن را با مصدومیت یا افت عملکرد خواهند داد. به همین دلیل، او در مقابل وایادولید و خیلی زود مراقبت از بازیکنان اصلی خود را آغاز کرد. در دقیقه 61 بازی او کوبارسی و پدری را از زمین خارج کرد تا سرجی دومینگز و فرمین را به میدان بیاورد، در دقیقه 74 فران تورس را جایگزین لواندوفسکی کرد و در 6 دقیقه مانده به پایان بازی پابلو توره را جای دنی اولمو وارد زمین کرد.

2075663

همه آنها در گروه بازیکنانی هستند که بیشترین دقایق را در ابتدای فصل بازی کرده‌اند. فقط چهار بازیکن هستند که تمام 90 دقیقه را در 4 بازی اول فصل در میدان بوده‌اند (360 دقیقه): تراشتگن، اینیگو مارتینز، کنده و رافینیا. پس از آن لامین یامال (356) و لواندوفسکی (343) قرار دارند. کوبارسی (305) در رتبه بعدی قرار دارد و پس از آن بالده (269) و پدری (267) هستند. قبل از مصدومیت، مارک برنال نیز 244 دقیقه در زمین بود. از میان بازیکنان تیم اول، هکتور فورت تنها کسی است که هنوز بازی نکرده است در حالی که پائو ویکتور نیز تنها شش دقیقه بازی کرده است.

دیدگاه‌ها