کد خبر : 2067857 | 18 شهریور 1403 ساعت 12:52 | 69.8K بازدید | 92 دیدگاه

دیگر به یک نفر متکی نیستیم

پیغام طعنه‌آمیز الخلیفی برای امباپه

ناصر الخلیفی دلتنگ کیلیان امباپه نیست و برای او پیامی هم از راه دور فرستاد.

پیغام طعنه‌آمیز الخلیفی برای امباپه

به گزارش "ورزش سه"، رئیس پاری سن ژرمن که دیگر کیلیان امباپه را در تیمش ندارد، از شروع فصل با هدایت لوئیس انریکه بسیار راضی است.
سه برد با 13 گل زده و تنها دو گل خورده، پس از شکست دادن لوآور (1-4)، مون‌پلیه (6-0) و لیل (1-3)، آمار قهرمان فرانسه است که در حال حاضر به تنهایی صدرنشین لیگ 1 است.

الخلیفی در اظهاراتی برای روزنامه مارکا، با اشاره به برنامه سختی که در انتظار پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های قدری مثل سالزبورگ، منچسترسیتی، اشتوتگارت، خیرونا، آرسنال، پی‌اس‌وی، اتلتیکو و بایرن مونیخ است، از فرصت استفاده کرد و پیامی غیرمستقیم هم برای امباپه فرستاد.

2078401

مثل همیشه او با لبخند اشاره کرد: «قرعه‌کشی سختی در لیگ قهرمانان داریم، اما بازی‌های بزرگ را دوست داریم و این یک رقابت باورنکردنی برای هواداران ما خواهد بود. ستاره پاری سن ژرمن دیگر یک فقط یک بازیکن نیست. ما حالا یک تیم متحد هستیم و قدرت تیمی، وجه تمایز ما محسوب می‌شود. من بسیار خوشبینم که در لیگ قهرمانان نتایج بهتری کسب کنیم.»

پاریس جوانترین ترکیب در تاریخ باشگاه خود را دارد و الخلیفی گفت: «من به تحول فوق العاده در پاری‌سن‌ژرمن بر اساس جوانان، استعدادها و مهمتر از همه، اتحاد جمعی افتخار می‌کنم. این پروژه جدیدی است که شروع کرده‌ایم. میانگین ترکیب یازده نفره اخیر ما 22.5 سال بود که بی‌سابقه است. ما از کمپ تمرینی جدید با بهترین امکانات برای رشد و پرورش استعدادها نیز بهره‌برداری کرده‌ایم.»

الخلیفی در پایان گفت: «لوئیس انریکه و مشاور ورزشی ما، لوئیس کامپوس، کار بزرگی انجام داده‌اند. آنها به من می‌گویند که در تمرینات، روحیه فوق العاده مثبتی در تیم وجود دارد و این اشتیاق و انگیزه قبلا بی‌سابقه بود.»

دیدگاه‌ها