کد خبر : 2067853 | 18 شهریور 1403 ساعت 12:37 | 38.2K بازدید | 128 دیدگاه

دو ماه کلیدی برای کهکشانی‌ها

رئال تقویمش را گرفت: اینجا بارسا را می‌گیریم!

رئال مادرید با اعلام لالیگا حالا می‌داند که تقویم شلوغی در دو ماه سپتامبر و اکتبر دارد و امیدوار است بارسا را در صدر لالیگا بگیرد.

رئال تقویمش را گرفت: اینجا بارسا را می‌گیریم!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که با چهار امتیاز کمتر از بارسا در رده دوم قرار دارند، بعد از فیفا دی رقابت ها را مقابل رئال سوسیداد از سر خواهند گرفت و ماه سپتامبر را با دربی مقابل اتلتیکو در سیویتاس متروپولیتانو به پایان خواهند رساند.

 رئال مادرید تقویم خود را با تمام جزئیات ماه سپتامبر می‌داند. ماهی که با برتری 2-0 برابر بتیس شروع شد. در سپتامبر، رئال لیگ قهرمانان اروپا را مقابل اشتوتگارت آغاز می‌کند و اولین دربی فصل مقابل اتلتیکو، که در متروپولیتانو برگزار می‌شود، را نیز پیش رو دارد. ماهی که رئال مادرید فقط در ساعت 9 شب به میدان می‌رود: پنج بازی بعدی در آن زمان خواهد بود. و سه بازی متوالی نیز در برنابئو برگزار خواهد شد.

شاگردان آنچلوتی پس از تعطیلات تیم ملی، روز شنبه مسابقات را از سر خواهند گرفت و برای دیدار با رئال سوسیداد به آنوئتا خواهند رفت. این تنها سفر بیرون خانه رئال در سپتامبر نیست، زیرا سفر دیگری به زمین اتلتیکو خواهد داشت.

2078396

پس از سوسیداد، بازی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و رئال سه‌شنبه هفته بعد میزبان اشتوتگارت است. رئال سپس سه بازی متوالی لالیگا خواهد داشت که در دو تا میزبان است. شنبه و سه‌شنبه دو هفته بعد برابر اسپانیول و آلاوس و سپس بازی بیرون خانه در زمین اتلتیکو، سه بازی در هشت روز.

آنچه در ماه اکتبر در راه است

رئال مادرید ماه سپتامبر را در زمین رقیب همیشگی خود خواهد بست، اما در ماه اکتبر، دو بازی قبل از دومین فیفا دی فصل خواهد داشت. آنها روز چهارشنبه 2 اکتبر (یازده مهر) در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا به زمین لیل می‌روند و سپس 5 تا 6 اکتبر (هنوز برنامه آن هفته نهم لیگ مشخص نشده) میزبان ویارئال خواهند بود. رئال در اکتبر هفت بازی در 23 روز خواهد داشت

اکتبر نیز با یک اتفاق مهم به پایان خواهد رسید: ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا در روز شنبه 26 یا یکشنبه 27 اکتبر (5 یا 6 آبان) در برنابئو.

دیدگاه‌ها