کد خبر : 2067842 | 18 شهریور 1403 ساعت 12:01 | 22.2K بازدید | 22 دیدگاه

جنگ در لندن: تمام سهام چلسی برای بهداد اقبالی!

بهداد اقبالی در حال بررسی شرایط برای خرید سهام تاد بولی است.

جنگ در لندن: تمام سهام چلسی برای بهداد اقبالی!

به گزارش "ورزش سه"، تاد بولی و شرکت کلیرلیک در سال ۲۰۲۲ موفق شدند سهام چلسی را در معامله‌ای به ارزش ۴.۲۵ میلیارد پوند خریداری کنند و از همان زمان خریدهای گران قیمت و بی‌رویه این باشگاه آغاز شد.

در طول دو سال گذشته انتقادهای زیادی از عملکرد تاد بولی به عنوان یکی از مالکان این باشگاه مطرح شده و حالا رسانه‌های انگلیسی و منابع نزدیک به چلسی مدعی شده‌اند که تنش‌ها بین مالکان و مدیران این باشگاه بسیار جدی شده است.

2078377
2078378

در روزهای اخیر گفته شده بود که بولی دیگر قصد ادامه همکاری با چلسی را ندارد و این احتمال وجود دارد که سهامش را هرچه زودتر واگذار و لندن را ترک کند و حالا به نظر می‌رسد که مالک ایرانی این باشگاه به دنبال خرید سهام او خواهد بود.

رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که بهداد اقبالی و ژوزه فلیسیانو که دیگر سهامداران و مالکان باشگاه چلسی هستند به دنبال راهی برای خرید درصد سهام بولی از او هستند تا این باشگاه را به صورت کامل در اختیار داشته باشند.

گاردین مدعی شده است که بولی هم مشکلی با فروش سهامش به اقبالی ندارد و ترجیح می‌دهد که هرچه زودتر راه حلی برای بهبود این شرایط و کاهش تنش‌ها در چلسی پیدا کند، اما شاید شرایط برای نهایی کردن این انتقال چندان آسان پیش نرود.

دیدگاه‌ها