کد خبر : 2067827 | 18 شهریور 1403 ساعت 11:16 | 23K بازدید | 19 دیدگاه

تنها خاطره بلغاری استقلال: نافرجام!

تا پیش از مطرح شدن نام ایوایلو پتف،‌ تنها یک بلغارستانی در تاریخ باشگاه استقلال حضور داشته است.

تنها خاطره بلغاری استقلال: نافرجام!

به گزارش "ورزش سه"،‌ با وجود آنکه گفته می‌شد مربی بلغاری مدنظر استقلال قرار است به زودی وارد تهران شده و رسما جایگزین جواد نکونام شود، اما اعتراض شدید هواداران استقلال این گزینه را شاید برای همیشه از فوتبال ایران دور کرد و اکنون ریکاردو ساپینتو نزدیک‌ترین فرد به نیمکت آبی‌های پایتخت به شمار می‌رود.

جالب آنکه تا پیش از پتف، در تاریخ باشگاه استقلال تنها نام یک بلغارستانی به چشم می‌خورد که آنهم نیکولای بودوروف مدافع ملی پوشی بود که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم و توسط فرهاد مجیدی به استقلال آمد و تنها در سه بازی برای آبی‌های پایتخت به میدان رفت. بودوروف بعد از تعطیلی مسابقات به علت شیوع کرونا، برای همیشه از ایران رفت و دیگر برنگشت.

1478944

بازیکنی که در همان سه بازی که برای استقلال به میدان رفت نشان داد چندان از آمادگی بالایی برخوردار نیست و هواداران هم راضی به جدایی‌اش از جمع شاگردان فرهاد مجیدی بودند. استقلال در حضور او تنها دو شکست و یک مساوی را تجربه کرد.

البته که آمار او در لیگ کشورش همواره خوب بوده و در حال حاضر در تیم پیرین به میدان می‌رود. این مدافع ۳۸ ساله همچنین ۵۰ بازی ملی با پیراهن تیم ملی کشورش داشته و ۲ گل نیز به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها