کد خبر : 2067821 | 18 شهریور 1403 ساعت 10:40 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

مامارداشویلی در نقش مشوق گولسیانی و همقطاران!

تصاویر جدید منتشر شده از گئورگی مامارداشویلی توجه هواداران لیورپول را به خود جلب کرده است.

مامارداشویلی در نقش مشوق گولسیانی و همقطاران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی گرجستان شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی جمهوری چک به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پرگل تماشایی با نتیجه ۱-۴ به پیروزی برسد.

مامارداشویلی یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال گرجستان در چند سال اخیر بوده و نقش مهمی را در موفقیت‌های این تیم از جمله حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ایفا کرده است.

همین درخشش بود که مدیران باشگاه لیورپول را متقاعد کرد که برای به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال وارد عمل شوند و این بازیکن را با امضای قراردادی پنج‌ساله جذب کنند.

او شب گذشته‌ هم در ترکیب تیم ملی گرجستان برابر جمهوری چک به میدان رفت و توانست با ارائه یک عملکرد تحسین برانگیز و خیره‌کننده نقش مهمی را در کسب این پیروزی شیرین و ارزشمند برای تیم ملی کشور ایفا کند.

اما اتفاق جالب زمانی رخ داد که مامارداشویلی پس از پایان بازی و در حالی که بسیار خوشحال و هیجان‌زده به نظر می‌رسید روی سکو در کنار هواداران گرجستان قرار گرفت و بلندگویی را هم در دست گرفت تا خوشحالیش را به آنها تقسیم کند و به نوعی به لیدر تیم ملی گرجستان تبدیل شود.

2078341

دیدگاه‌ها