کد خبر : 2067813 | 18 شهریور 1403 ساعت 10:00 | 12.2K بازدید | 12 دیدگاه

حمایت از مربی موقت انگلیس: سرمربی‌اش کنید!

هواداران تیم ملی انگلیس خواهان انتخاب لی کارزلی به عنوان سرمربی رسمی این تیم هستند.

حمایت از مربی موقت انگلیس: سرمربی‌اش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی ایرلند به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و یک برد شیرین و ارزشمند را به دست آورد.

پس از استعفای گرت ساوتگیت از هدایت تیم ملی انگلیس با کسب دو عنوان نایب قهرمانی متوالی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، مدیران فوتبال این کشور به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه برای هدایت این تیم هستند و لی کارزلی سرمربی به عنوان موقت انتخاب شده است.

عملکرد خوب انگلیس در بازی برابر ایرلند و کسب پیروزی ارزشمند باعث شده است که بسیاری از هواداران این تیم معتقد باشند که او شایستگی نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی را دارد.

یکی از طرفداران تیم ملی انگلیس در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "این که چطور کارزلی توانست تیم ملی انگلیس را در عرض چند روز زیر و رو کند، در حالی که ساوتگیت کاری کرده بود که آنها سال‌ها مانند آماتورها بازی کنند باورنکردنی است."

کاربر دیگری اظهار داشت: "ما مدتی طولانی تحت هدایت ساوتگیت زجر کشیدیم. لی کارزلی کاری کرد که ما با آزادی عمل بازی کنیم و از حمله کردن نترسیم. پس از این پیروزی باید این کار را به او بدهید."

یکی از هواداران اضافه کرد: "کار تمام وقت را به کارزلی بدهید. این بهترین بازی از تیم ملی انگلیس است که من در چند سال اخیر دیده‌ام."

دیدگاه‌ها