کد خبر : 2067810 | 18 شهریور 1403 ساعت 09:18 | 44.9K بازدید | 50 دیدگاه

امید کارلتو ناامید شد: مدافع رئال تا آخر سال نمی‌رسد

داوید آلابا در بهترین شرایط می‌تواند تا پیش از پایان سال میلادی به ترکیب رئال مادرید برگردد.

امید کارلتو ناامید شد: مدافع رئال تا آخر سال نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل گذشته با معضل جدی مصدومیت بازیکنانش به خصوص از ناحیه ربات صلیبی روبرو بود و سه بازیکن اصلی این تیم شامل تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا به این مشکل دچار شدند که ضربه سختی برای رئال بود.

کورتوا و میلیتائو که در مقطع ابتدایی فصل به مصدومیت دچار شده بودند توانستند در هفته‌های پایانی بار دیگر به ترکیب رئال مادرید برگردند، اما آلابا که در اواسط فصل با مصدومیت روبرو شده بود همچنان در حال طی کردن روند درمانش است.

مدیران و کادر فنی رئال انتظار داشتند که او خیلی زودتر بتواند بار دیگر در ترکیب رئال به میدان برود و به این تیم برای حفظ انسجام در خط دفاعی کمک کند اما این اتفاق رخ نداد و ایجاد تاخیر در تاریخ بازگشت او باعث نگرانی‌هایی برای آنها شده است.

حالا رلوو خبر داده است که آلابا در بهترین شرایط و اگر همه چیز مطابق پیش‌بینی و خواسته او پیش برود، می‌تواند در اواخر سال جاری میلادی بار دیگر برای رئال در زمین حضور پیدا کند و این در حالی است که بعضی از رسانه‌های اسپانیایی در چند هفته اخیر از احتمال بازگشت زودهنگام او به میادین خبر داده بودند، اما به نظر می‌رسد که امید کارلو آنچلوتی در این زمینه ناامید شده است و او همچنان باید منتظر بازگشت آلابا بماند.

دیدگاه‌ها