کد خبر : 2067808 | 18 شهریور 1403 ساعت 09:05 | 10.4K بازدید | 23 دیدگاه

افزایش فشارها روی لیائو: در حد ستاره بودن نیستی

عملکرد ضعیف رافائل لیائو در ترکیب تیم ملی پرتغال و میلان در فصل جدید فشارها روی او را افزایش داده است.

افزایش فشارها روی لیائو: در حد ستاره بودن نیستی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که لیائو نتوانسته است تحت هدایت پائولو فونسکا در میلان به ستاره درخشانی که پیش از این بود تبدیل شود و با وجود اینکه یک گل و یک پاس گل در سه بازی در فصل جدید به ثبت رسانده، اما انتقادها از او افزایش پیدا کرده است.

این بازیکن ۲۵ ساله در جریان دیدار تیم ملی پرتغال برابر تیم ملی کروسی در لیگ ملت‌های اروپا که با پیروزی کشورش همراه شد از زمین بیرون آمد و به وجود این که روبرتو مارتینز تاکید داشت که این تعویض تاکتیکی بوده اما رسانه‌های پرتغالی انتقادهای تندی را علیه او مطرح کردند.

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده است که رسانه‌ها و هواداران پرتغالی معتقد هستند که این بازیکن اعتمادبه‌نفس کافی را ندارد و این ویژگی مهم برای تبدیل شدن به یک ستاره است و هواداران ایتالیایی هم با این نظر موافق هستند.

باید دید که آیا لیائو در بازی بعدی ملی پرتغال برابر تیم ملی اسکاتلند در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد گرفت یا خیر. او و تئو هرناندز هفته گذشته در وقفه بین بازی همراه سایر بازیکنان میلان به سمت نیمکت برای شنیدن صحبت‌های فونسکا نرفتند و این موضوع مورد توجه هواداران و رسانه‌ها قرار گرفت.

دیدگاه‌ها