کد خبر : 2067796 | 18 شهریور 1403 ساعت 01:13 | 9.7K بازدید | 17 دیدگاه

ناگلزمان: بازیکنانم باید مثل قاتل‌ها شوند!

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، می‌گوید بازیکنان تیمش باید بی‌رحم‌تر از پیش شوند.

ناگلزمان: بازیکنانم باید مثل قاتل‌ها شوند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان تحت هدایت یولیان ناگلزمان در یک بازی جذاب توانست با نتیجه ۵-۰ تیم مجارستان را شکست دهد. این بازی که در ورزشگاه خانگی آلمان برگزار شد، از ابتدا تا انتها تحت کنترل تیم میزبان بود. آلمان با بازی هجومی و تهاجمی خود توانست موقعیت‌های زیادی خلق کند و پنج بار دروازه مجارستان را باز کند.

2078310

یولیان ناگلزمان پس از این پیروزی گفت: «فکر می‌کنم شروع بازی، ۵ تا ۱۰ دقیقه اول، کمی بی‌دقت بودیم و چند پاس اشتباه داشتیم. بعد از آن، بسیار مسلط بودیم، کنترل خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. باید در نیمه اول گل‌های بیشتری می‌زدیم. باید غریزه قاتل را در خود پرورش دهیم تا بازی‌ها را زودتر از این ببریم. شیمی زیادی در تیم وجود دارد و تا زمانی که این‌گونه باشد، همیشه می‌توانیم پیشرفت کنیم.»

او همچنین تاکید کرد که هماهنگی و ارتباط بین بازیکنان در تیم بسیار خوب است و این عامل مهمی برای ادامه بهبود و موفقیت تیم خواهد بود.

او ادامه داد: «از امشب راضی هستم اما می‌خواهم بهتر شویم. هر بازی باید بهتر از بازی قبل باشیم. نباید توجه کنیم که تیم مقابل چه کیفیتی دارد. هدف ما این است که به این سطح برسیم.»

دیدگاه‌ها