کد خبر : 2067788 | 18 شهریور 1403 ساعت 10:20 | 11.3K بازدید | 18 دیدگاه

کادر مربیان سپاهان: بین‌المللی و محلی و مشهور

تیم فوتبال سپاهان در سومین سال حضور ژوزه مورایس با ترکیب متفاوتی از اعضای کادر فنی به فعالیت خودم ادامه می‌دهد.

کادر مربیان سپاهان: بین‌المللی و محلی و مشهور

به گزارش "ورزش سه"، پائو سانتوس، ژوآئو پدرو و هوگو آلمیدا، سه چهره سرشناس فوتبال دنیا بودند که با سابقه کار کردن در باشگاه‌های مطرح فوتبال پرتغال، ایتالیا، لالیگا و انگلیس پا به ایران آمدند تا به ژوز مورایس در ساختن تیمی جدید در اصفهان کمک کنند. 

طی دو سال اخیر سانتوس به عنوان مربی بدنساز، هوگو آلمیدا به عنوان یکی از دستیاران ویژه مورایس در طراحی تمرینات و انتقال ایده‌های تاکتیکی به ویژه در بخش تهاجمی به بازیکنان و درنهایت ژوآئو پدرو به عنوان مربی بدنساز و یکی از دستیاران فعالیت کرده‌اند. 

البته این تمام اعضای کادر فنی سپاهان نیستند و در لیگ بیست‌وسوم شاهد تغییر و تحولات قابل توجهی در این فهرست شدیم. بازگشت تکسیرا، مربی پرتغالی قدیمی سپاهان که در پایان لیگ بیست‌ودوم اردوی سپاهان را برای همراهی فرهاد مجیدی در فوتبال امارات ترک کرده بود، یکی از این تحولات بود و هم‌زمان با این تغییر مورایس تن به درخواست هواداران سپاهان و باشگاه اصفهانی هم داد تا یک دستیار ایرانی به کادر او اضافه شود. به این ترتیب جلال امیدیان که طی سال‌های گذشته فعالیت در گل گهر، پیکان و ذوب آهن را تجربه کرده بود به جمع دستیاران سرمربی پرتغالی سپاهان اضافه شد.

2078294
2078295
2078296

با این وصف می‌توان گفت کادر مربی‌گری سپاهان در لیگ بیست‌وچهارم که سومین فصل حضور ژوزه مورایس سرمربی نام آشنای دنیای فوتبال است، کامل‌تر از دو فصل گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و نمود این فعالیت را هم می‌توان در صدرنشینی طلایی‌پوشان اصفهانی مشاهده کرد؛ البته که این کادر و بازیکنان سپاهان راه دشواری برای حفظ رتبه اول و همینطور موفقیت در آسیا پیش رو دارند و باید برای پایان دادن به سلطه پرسپولیس در فوتبال ایران بهترین خودشان را در این فصل ارائه دهند.

دیدگاه‌ها