کد خبر : 2067786 | 18 شهریور 1403 ساعت 10:00 | 16.4K بازدید | 31 دیدگاه

لیگ برتر در انتظار رونمایی از فاتح جام جهانی (عکس)

استیون انزونزی یکی از خریدهای پر سروصدای لیگ برتر فوتبال ایران در دوره بیست‌وچهارم بوده که البته هنوز شانس بازی برای طلای‌پوشان اصفهانی را پیدا نکرده است.

لیگ برتر در انتظار رونمایی از فاتح جام جهانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اهالی فوتبال درباره انزونزی حتی پا را فراتر می‌گذارند و او را بهترین بازیکنی توصیف می‌کنند که در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به این مسابقات وارد شده است.

این هافبک فرانسوی که برای تقویت خط میانی تیم فوتبال سپاهان به اصفهان آمده، سابقه درخشش و بازی در تیم‌های سرشناسی نظیر سویا و رم را دارد و برخلاف بسیاری از بازیکنانی که پا به فوتبال ایران می‌گذارند در تیم خود ستاره زمین و مهره کلیدی بوده است. 

البته سپاهانی‌ها به دلیل قوانین مربوط به سقف بودجه هنوز موفق به استفاده از استیون انزونزی نشده‌اند و قرارداد این بازیکن هنوز در لیگ برتر فوتبال ایران به ثبت نرسیده است. 

با این حال هواداران سپاهانی و همین‌طور اهالی فوتبال در ایران لحظه‌شماری می‌کنند تا این بازیکن فرانسوی که در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب قهرمانی جهان با خروس‌ها هم شده، سرانجام در لیگ برتر شانس بازی پیدا کنند و مهارت‌های او در فوتبال ایران هم نمایش داده شود.

2078290

مدیران باشگاه سپاهان در حال استفاده از تعطیلات فیفا دی هستند تا قرارداد انزونزی و دو بازیکن دیگر که مهدی لیموچی و ابوبکر کامارا هستند را ثبت کنند تا این سه بازیکن در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در فهرست تیم مورایس قرار داده شوند و در صورت صلاحدید این مربی، در ترکیب قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها