کد خبر : 2067775 | 18 شهریور 1403 ساعت 09:25 | 16.7K بازدید | 7 دیدگاه

عقاب‌‌ها به دنبال شکار بزرگ: پیشنهاد بشیکتاش به مانه

بشیکتاش برای جذب سادیو مانه از النصر دست به کار شده و پیشنهاد اولیه را ارسال کرده است.

عقاب‌‌ها به دنبال شکار بزرگ: پیشنهاد بشیکتاش به مانه

به گزارش "ورزش سه"، مشخص شده که بشیکتاش به دنبال جذب یک بازیکن خاص است. فاتحان جام حذفی و سوپرجام ترکیه علاوه‌بر پست دفاع کناری، خواهان تقویت پست وینگر هستند: اولویت آن‌ها بازیکنی تهاجمی و همه‌کاره است که بتواند خط حمله را به میزان قابل توجهی تقویت کند.

بر همین اساس گزارش جالبی از رسانه‌های ترکیه‌ای منتشر شده است. به گفته نشریه فاناتیک، باشگاه بشیکتاش برای جذب سادیو مانه، به باشگاه النصر پیشنهاد داده است.

رسانه‌های عربستانی تایید کرده‌اند که بشیکتاش به دقت شرایط مانه را زیر نظر داشته و اکنون به دنبال جذب این بازیکن سنگالی است.

2078267

اگرچه باشگاه استانبولی دیگر نمی‌تواند این ملی‌پوش با 107 بازی برای سنگال را در لیگ اروپا به کار بگیرد، آن‌ها ممکن است بتوانند تیم خود را برای رقابت قهرمانی در سوپرلیگ تقویت کنند.

پنجره نقل و انتقالات ترکیه در 13 سپتامبر (6 روز دیگر) بسته می‌شود. مانه همچنان تا سال 2026 با النصر قرارداد دارد و اگر قراردادش فسخ نشود، انتقال قرضی یک گزینه معقول خواهد بود.

مانه در ابتدای آگوست 2023 با 30 میلیون یورو از بایرن مونیخ به النصر رفت و در 52 بازی برای این باشگاه عربستانی 19 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها