کد خبر : 2067768 | 18 شهریور 1403 ساعت 09:33 | 23K بازدید | 16 دیدگاه

آنتونیو کاسانو:

ناپولی‌ سوخت داد، اوسیمن خیلی قوی‌تر از لوکاکو بود!

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق ناپولی‌‌ می‌گوید این باشگاه در جدایی ویکتور اوسیمن و جذب روملو لوکاکو اشتباه بزرگی مرتکب شد.

ناپولی‌ سوخت داد، اوسیمن خیلی قوی‌تر از لوکاکو بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در تابستان امسال روملو لوکاکو را از چلسی جذب کرد و در مقابل به ویکتور اوسیمن اجازه داد که به گالاتاسرای ملحق شود.

هواداران ناپولی‌ از جدایی اوسیمن که همراه خویچا کواراتسخلیا یکی از مهره‌های اصلی قهرمانی ناپولی‌ با هدایت لوچانو اسپالتی بود، اعتراض خود را نشان داده و آنتونیو کاسانو هم جدیدترین چهره فوتبالی است که به این ماجرا واکنش نشان داده است.

آنتونیو کاسانو، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، در گفت‌وگو با برنامه توییچ "ویوا اِل فوتبال" در مورد ماجرای جدایی ویکتور اوسیمن از ناپولی‌ صحبت کرد.

کاسانو گفت: "انواع خاصی از بازیکنان وجود دارند، پدیده‌ها، نیمارها، مسی‌ها، رونالدوها. اوسیمن بازیکن قوی‌ای است، اما وقتی فصل چندان خوبی ندارید، مثل موقعیت راسموس هویلوند یا یوشوا زیرکزی یونایتد می‌‌آید و شما را جذب می‌کند، چون بازیکنی نیستید که نتوان از شما چشم برداشت و بگویید "سال آینده این بازیکن به ما 30 گل می‌زند."

2078248

اما دیدید که درمورد اوسیمن بعد از قهرمانی چه اتفاقی افتاد. او پارسال خوب کار نکرد، تیم مشکل دارد، شما چه کار می‌کنید؟ شما او را به صورت قرضی به گالاتاسرای می‌دهید! بعد وقتی هم از گالاتاسرای برگشت، او دیگر همان بازیکن قدیمی نیست و به نقطه اول برمی‌گردید.

کاملا مشخص است که همه باخته‌اند. برای من کسی که خیلی در این انتقال شکست خورده، ناپولی است. اوسیمن بسیار بسیار قوی‌تر از لوکاکو است اما مربی گفت من لوکاکو را می‌خواهم، او این را گفت و شما باید این را از مربی بپرسید."

دیدگاه‌ها