کد خبر : 2067743 | 17 شهریور 1403 ساعت 22:02 | 35.8K بازدید | 207 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

گلزنی مهم نیست، رونالدو می‌تواند 100 پاس گل بدهد!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید کریستیانو رونالدو توانایی ارسال 100 پاس گل را دارد.

گلزنی مهم نیست، رونالدو می‌تواند 100 پاس گل بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید اگر کریستیانو رونالدو به آمار 1000 گل زده نرسد، مشکلی وجود ندارد و این ستاره می‌تواند پس از رسیدن به رکورد 900 گل، اکنون 100 پاس گل ارسال کند.

این بازیکن 39 ساله در شب شکست پرتغال مقابل کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا، نهصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند.

ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد پس از بازی اعلام کرد که گلزنی‌های او هنوز تمام نشده و فاش کرد که "رویاهای بزرگتری" دارد.

2078210

سرمربی تیم ملی پرتغال درباره رونالدو گفت: "به نظرم زدن 900 گل آسان نیست. این یک شاهکار تاریخی و باورنکردنی است، این آمار الهام‌بخش چندین نسل و همینطور تمام فوتبال است.

اما برای من این اهمیت دارد که هوش زیادی دارد. مهاجم ما فقط گلزنی نمی‌کند. رونالدو به آماری رسیده که در آینده هم ماندگار خواهد بود اما مهم الان است. عملکرد کریستیانو مقابل کرواسی برای باز کردن فضاها، بردن بازی و تلاش برای پیروزی بسیار مهم بود.

فکر نمی‌کنم کسی بتواند بگوید کریستیانو نمی‌تواند کاری انجام دهد. کاری که او در فوتبال انجام می‌دهد باورنکردنی است اما برای ما هدف جمعی مهم است. کریستیانو می‌تواند به تیم کمک کند، فقط گلزنی نیست. پاس گل خیلی مهم است، اگر او بتواند 100 پاس گل بدهد، خیلی خوشحال خواهم شد."

دیدگاه‌ها