کد خبر : 2067719 | 17 شهریور 1403 ساعت 20:52 | 29.4K بازدید | 92 دیدگاه

آتیلا دوست من بود اما علیه من صحبت کرد:

نکونام: دروغ گفتند و همه را علیه من کردند!

جواد نکونام در واکنش به مصاحبه آتیلا حجازی صحبت‌هایی انجام داد.

نکونام: دروغ گفتند و همه را علیه من کردند!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام توضیحاتی درباره مصاحبه‌ای که آتیلا حجازی علیه او انجام داد صحبت کرد و عنوان کرد که مسائل را به شکل دیگری به آنها منتقل کردند تا همه را علیه او کنند!

جواد نکونام درباره مصاحبه‌ای که حجازی علیه او انجام داد گفت: آتیلا دوست و هم‌بازی من استt علیه من مصاحبه کرد، پارسال خودم گفتم که آتیلا حجازی به تیم اضافه شود، با اینکه رو نیمکت نبود. زمانی که گفتند او را کنار بگذاریم، من گفتم باید باشد، او روی سکو هم بود کنار ما بود.

ویدئو: 352352

نکونام گفت: فرشید سمیعی در بازی با نساجی به من گفت که آتیلا حجازی را به جلسه نفرستید و من گفتم نه او سرپرست تیم است و باید برود و من نمی‌گذارم کسی دیگری به جلسه برود.

او ادامه داد: برای امسال بحث‌هایی درباره مجوز بود که گفتند آتیلا حجازی نمی‌تواند و من هم ایمان عالمی را معرفی کردم، روزهای آخر شهریاری گفت که چون با ایمان عالمی صحبت کردیم تمام است و او سرپرست تیم خواهد بود، اما آتیلا حجازی علیه من صحبت کرد. با اینکه من او را محترم و دوست‌داشتنی می‌دانم، پاسخی ندادم. با این حال، اکنون حقیقت را بیان می‌کنم. مشابه این اتفاق در مورد داوود حق‌دوست نیز رخ داد. به او اطلاعات نادرستی داده شده و او هم این اطلاعات را بیان کرده است.

نکونام در ادامه گفت: از سکوت من سوءاستفاده شد و این سوال پیش می‌آید که چرا باید این‌قدر دروغ گفته شود؟ چرا از نام من استفاده می‌کنند و چرا همه علیه من شده‌اند؟

دیدگاه‌ها