کد خبر : 2067712 | 17 شهریور 1403 ساعت 20:21 | 13K بازدید | 16 دیدگاه

لحظه‌شماری گاوی برای پر کردن جای خالی برنال!

به‌نظر می‌رسد گاوی، هافبک مصدوم بارسلونا از ماه آینده به لیست تیمش برگردد.

لحظه‌شماری گاوی برای پر کردن جای خالی برنال!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دو سال اخیر جزو بدشانس‌ترین تیم‌ها از نظر‌ مصدومیت ستاره‌های خود بوده است. سریال مصدومیت‌هایی که با مصدومیت سنگین گاوی آغاز شد و با فرانکی دی یونگ، رونالد آرائوخو و درنهایت مارک برنال که همین دو هفته پیش دچار پارگی‌ رباط صلیبی شد ادامه پیدا کرد.

در همین راستا اما رسانه رلوو خبر خوشحال‌کننده‌ای برای هواداران منتشر ‌کرد و از احتمال بازگشت زودتر از موعد گاوی به میادین خبر داد. گاوی در نوامبر سال قبل در جریان بازی اسپانیا مقابل مقدونیه در مقدماتی یورو ۲۰۲۴ دچار پارگی‌ رباط صلیبی شد و بلافاصه پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

از آن زمان گفته می‌شد که او از اواخر نوامبر امسال به میادین برمی‌گردد. با این حال احتمال می‌رود او باتوجه به آغاز زودتر از موعد نرم دوی و کار سبک با توپ، زودتر از موعد به میادین برگردد. طبق ادعای رلوو، گاوی احتمالا از اواسط اکتبر در دسترس هانسی فلیک خواهد بود‌.

1972256

گاوی ۲۰ ساله از سال ۲۰۲۱ به لیست بزرگسالان بارسلونا اضافه شد و تاکنون در ۸۲ بازی لالیگایی برای کاتالان‌ها به میدان رفته است. او همچنین با درخشش خود در اولین سال حضور در بارسلونا به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شد و در ۲۷ بازی ملی، موفق به زدن ۵ گل با پیراهن ماتادورها شده است.

دیدگاه‌ها