کد خبر : 2067683 | 17 شهریور 1403 ساعت 18:33 | 31.6K بازدید | 25 دیدگاه

مصدومان نساجی به جدال تدارکاتی نرسیدند

ساکت و منافع ملی در جدال با پرسپولیس

نساجی با تعداد نفرات مصدومی که در اردوی تیمش حضور دارند، با تیمی متفاوت برابر پرسپولیس در جدال تدارکاتی قرار خواهد گرفت.

ساکت و منافع ملی در جدال با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی در شرایطی که لیگ برتر با تعطیلی همراه شده و برنامه‌ریزی را خصوصا برای نمایندگان ایران در آسیا با مشکل مواجه کرده، قرار است در جدالی تدارکاتی شاگردانش را مقابل پرسپولیس قرار دهد.

بزرگترین مشکل اما در اردوی نساجی افزایش تعداد نفرات مصدوم است که باعث شده تا ساکت الهامی تصمیم متفاوتی برای این بازی در ذهن داشته باشد و احتمالا با ترکیبی متفاوت شاگردانش را در این جدال تدارکاتی مقابل گاریدو قرار دهد.

در حال حاضر 6 بازیکن نساجی با مصدومیت مواجه هستند و در تمرینات چند روز اخیر حاضر نبودند و این موضوع باعث شده بود تا حتی به ساکت الهامی توصیه شود از خیر بازی تدارکاتی با پرسپولیس بگذرد. با این حال سرمربی نساجی باتوجه به قولی که به پرسپولیسی‌ها داده بود و باتوجه به منافع ملی و شرایط حریف که به دنبال آماده‌سازی پیش از جدال آسیایی‌اش در لیگ نخبگان و مقابل الاهلی عربستان است، مدعی شد که مشکلی با انجام بازی حتی با نفرات ذخیره‌اش و در غیاب مصدومان تیمش ندارد.

2077176

الهامی با اشاره به این موضوع که هنوز هفته‌های اول لیگ است و تفاوتی بین نفرات ذخیره و اصلی‌اش نیست و از همه مهمتر منافع ملی و همکاری با پرسپولیس در مسیر آماده‌سازی حضور در لیگ نخبگان در این جدال تدارکاتی حاضر خواهد شد و امیدوار است هم او و هم حریف به خواسته‌های تاکتیکی مدنظر در مسیر ادامه فصل دست یابند.

نکته جالب توجه اینکه ساکت الهامی که حتی در جدال‌ تدارکاتی هم از شکست و نتیجه نگرفتن ناراضی است به این دیدار ورای نتیجه آن، چشم دوخته و بیشتر به فکر آماده‌سازی نفرات جوان تیم خود و پرسپولیس است و از بازیکنانش خواسته با مراعات بیشتری کار را دنبال کرده تا رقیب دچار آسیب‌دیدگی نشده و به عنوان نماینده ایران با شرایط مناسبی راهی جدال با الاهلی عربستان شود.

2072782

کادر پزشکی نساجی اما امیدوار است تا پیش از شروع دوباره لیگ نفرات مصدوم این تیم را در اختیار کادر فنی قرار دهد و شرایط را برای کسب نتیجه‌گیری تیم فراهم سازد.

دیدگاه‌ها