کد خبر : 2067643 | 17 شهریور 1403 ساعت 15:46 | 41K بازدید | 44 دیدگاه

موندو دپورتیوو فاش کرد

سوارز نگذاشت کاپیتان بارسلونا جدا شود

لوئیس سوارز همچنان عاشق بارسلوناست و این عشق را با تلاش برای ماندنی شدن رونالد آرائوخو در باشگاه کاتالان نشان داد.

سوارز نگذاشت کاپیتان بارسلونا جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، موندو دپورتیوو امروز نوشت که لوئیس سوارز به بارسلونا کمک کرد تا از جدایی رونالد آرائوخو جلوگیری کند. این روزنامه نزدیک به بارسا اطمینان می‌دهد که سوارز با وجود اینکه چهار سال پیش با بی‌مهری از بارسا جدا شد، همچنان از هیچ کمکی به باشگاه دریغ نمی‌کند. ال پیستولرو بود که باعث شد آرائوخو در شرایط سخت روحی پس از بازی برگشت با پی‌اس‌جی و تنش با گوندوگان در حالی که پیشنهاد بایرن را روی میز داشت، به آن پاسخ منفی بدهد.

این روزنامه مدعی است که خوان لاپورتا با سوارز صحبت کرده بود تا از وضعیت آرائوخو مطلع شود و در یکی از این گفت‌وگوها او هشدار داد که مدافع میانی به طور جدی به پیشنهاد بایرن فکر می‌کند.

2078022

بارسا با پیشنهاد تمدید فوری به ایجنت آرائوخو واکنش نشان داد، ولی باشگاه هیچ پاسخی از مدافع میانی دریافت نکرد، بنابراین، لاپورتا و دکو دوباره با سوارز تماس گرفتند و او شخصا پیشنهاد تمدید را به آرائوخو داد.

در ادامه مشخص شد که آرائوخو همه جزئیات تمدید قرارداد را از ایجنت خود دریافت نکرده بود. در واقع اینجا بود که سوارز بار دیگر به کمک بارسا آمد و کمک کرد آرائوخو از جدایی منصرف شود. او این روزها مصدوم است و روند مذاکرات ادامه دارد. لاپورتا در نشست خبری اخیر خود تشکر ویژه‌ای نیز از سوارز داشت و دلیلش نیز همین بود. جالب اینکه سوارز زمانی برای بارسا بازی می‌کرد (2014 تا 2020) که لاپورتا برای مقطع دوم، رئیس بارسا نشده بود.

دیدگاه‌ها