کد خبر : 2067629 | 17 شهریور 1403 ساعت 14:13 | 29.2K بازدید | 9 دیدگاه

برای نخواندن سرود: درخواست اخراج سرمربی انگلیس

هواداران تیم ملی انگلیس از لی کارزلی به دلیل نخواندن سرود ملی این کشور پیش از آغاز مسابقات عصبانی هستند.

برای نخواندن سرود: درخواست اخراج سرمربی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه ممکن برای جانشینی گرت ساوت گیت پس از کناره‌گیری او از هدایت تیم ملی انگلیس با کسب دو عنوان نایب قهرمانی متوالی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا است و هنوز نتوانسته است به گزینه مدنظرش برسد.

آنها تصمیم گرفتند که کارزلی را به عنوان سرمربی موقت برای دیدارهای پیش رو در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر و اکتبر (و شاید پس از آن) انتخاب کنند و حالا ادعای مطرح شده از سوی این سرمربی موقت مبنی بر این که حاضر نیست سرود ملی انگلیس را پیش از آغاز مسابقات بخواند دردسرساز شده است.

مطرح شدن این ادعا به هیچ وجه به مذاق هواداران تیم ملی انگلیس خوش نیامده است. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:« جهت یادآوری بدانید که کارزلی در انگلیس متولد و بزرگ شده و تنها به واسطه پدر و مادربزرگش به ایرلند مربوط است. او را اخراج کنید.»

کاربر دیگری اظهار داشت:« عجب دلقک عوضی‌ای! او در بیرمنگام متولد شده اما اسون (گوران اریکسون) هم سرود را می‌خواند و او فکر می‌کند این کار ایرادی ندارد؟ اخراجش کنید.»

یکی از هواداران تیم ملی انگلیس اضافه کرد:« این کشور ماست که او نمایندگی‌اش را برعهده دارد. این افتخاری است. هر بازیکن و سرمربی‌ای باید با افتخار این سرود را بخواند. اگر آن را نخوانید، من می‌پرسم چرا؟ این موضوع مهم است. اگر مهم نباشد، پس چه چیزی مهم خواهد بود؟ من اطمینان دارم که بسیاری از بازیکنان سابق می‌توانند ارزش آن را توضیح دهند.»

کاربری هم نوشت:« اسون گوران اریکسون سرود ملی را می‌خواند و حتی از کشور ما هم نبود. برایم مهم نیست که لی کارزلی برای ایرلند بازی می‌کرد اما اگر نخواندن سرود ملی از سوی او دلیل سیاسی دارد، پس باید این تیم را ترک کند.»

دیدگاه‌ها