کد خبر : 2067626 | 17 شهریور 1403 ساعت 14:07 | 27.6K بازدید | 78 دیدگاه

در استقلال همه راه‌ها به هلدینگ ختم می‌شود

در شرایطی صحبت از حضور ایوایلو پتف در استقلال می‌شود که این گزینه توسط مدیریت هلدینگ خلیج فارس انتخاب شده است.

در استقلال همه راه‌ها به هلدینگ ختم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اخبار پیرامون باشگاه استقلال، مهمترین سوژه این روزهای فوتبال ایران است. گفته می‌شود که به زودی، جواد نکونام از سمت خود برکنار شده و یک سرمربی خارجی جای او را خواهد گرفت. در حال حاضر، ایوایلو پتف بلغارستانی، جدی‌ترین گزینه نشستن روی نیمکت آبی‌هاست که البته حضور او هم در این تیم هنوز قطعی نیست.

نکته جالب درخصوص انتخاب سرمربی خارجی برای استقلال این است که گزینه‌های مطرح شده و علل الخصوص پتف، توسط هلدینگ خلیج فارس انتخاب شده و حتی ایجنت مورد اعتماد مالک باشگاه و شخص احمد شهریاری، مأمور مذاکره با سرمربیان مورد نظر بوده است و مدیریت استقلال، نقشی در این انتخاب نداشته است.

آنگونه که "ورزش سه" مطلع شده، مدیریت استقلال در تلاش برای مذاکره با نفراتی چون ریکاردو ساپینتو و فرهاد مجیدی بوده و یکی دو مربی دیگر نیز در لیست مدیران قرار داشته است اما هلدینگ خلیج فارس شخصاً وظیفه انتخاب سرمربی جدید را به دست گرفته و قصد دارد گزینه مورد نظر خود را روی نیمکت بنشاند.

طبق اطلاعاتی که به دست آمده، مدیرعامل استقلال و هلدینگ خلیج فارس درخصوص انتخاب سرمربی جدید توافق نظر نداشته و به همین دلیل نیز باشگاه تاکنون خبر پایان همکاری با نکونام را اعلام نکرده است چرا که توافق نهایی با سرمربی جدید صورت نگرفته است.

این موضوع نشان می‌دهد که در باشگاه استقلال، تصمیم‌های اصلی و راهبردی بر دوش هلدینگ خلیج فارس بوده و مالک آبی‌ها نیز تا کنون روی گزینه موردنظر خود جهت انتخاب به عنوان سرمربی جدید پافشاری کرده است.