کد خبر : 2067625 | 17 شهریور 1403 ساعت 14:00 | 42.6K بازدید | 51 دیدگاه

سکوت روکه شکست

انتظار نداشتم: در بارسا بدترین رفتار با من شد

بازیکن برزیلی بتیس دوران حضور خود در باشگاه کاتالان را "پیچیده" توصیف کرد و گفت توقع این رفتار را نداشت.

انتظار نداشتم: در بارسا بدترین رفتار با من شد

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه به صراحت در مورد دوران حضورش در بارسلونا صحبت کرد. او باشگاه کاتالان را با شرایط خوبی ترک نکرد. مهاجمی که این فصل به صورت قرضی در بتیس حضور دارد، پس از پیروزی تیم زیر 20 سال برزیل که کاپیتان آن در برابر مکزیک بود (2-1) با رسانه‌ها صحبت کرد و ناامیدی خود را از بارسا پنهان نکرد.

روکه گفت: «این وضعیت در بارسا برای من کمی عجیب و غیرمنتظره بود. فرصت‌هایی برای بازی داشتم، اما نه آن طور که فکر می‌کردم. الان که دیگر در بارسا نیستم، فقط روی بتیس متمرکز شده‌ام و خدا را شکر می‌کنم که فرصتی برای پوشیدن دوباره پیراهن تیم ملی به دست آوردم.»

2077979

ببر برزیلی ادامه داد: «حضور در بارسا به طور کلی پیچیده بود. فکر می‌کنم چه در برخورد مربیان و نحوه بازی و چه در رفتار مدیران با من همه چیز متفاوت بود. اما هر چه بود تمام شد. توقعم بیشتر بود و اصلا رفتار مناسبی با من صورت نگرفت.»

ویتور روکه گفت که از 16 سالگی تحت نظر تراپیست بوده و این حمایت روانی به او کمک کرد تا با این وضعیت روبرو شود: «من تحت درمان تراپیست بوده‌ام و او به تقویت ذهنیت من کمک می‌کند. او همیشه به من کمک کرده تا از 16 سالگی با مشکلات کنار بیایم. امروز هم سعی می‌کنم این کار را انجام دهم، این به من کمک زیادی کرد تا بر چندین مانع ذهنی غلبه کنم. در بارسا همیشه می‌گفتم چرا با من اینطور برخورد می‌شود. در بتیس آنها به خوبی از من استقبال کردند، من بسیار خوشحالم که در این تیم هستم و این فرصت را دارم که آنجا پیوسته بازی کنم.»

دیدگاه‌ها