کد خبر : 2067621 | 17 شهریور 1403 ساعت 13:54 | 28.9K بازدید | 41 دیدگاه

براهیم تسلیم نمی‌شود: حمله به جایگاه ستاره‌های رئال

براهیم دیاز مصمم است که کارلو آنچلوتی را برای دادن فرصت بیشتری در میدان به او متقاعد کند.

براهیم تسلیم نمی‌شود: حمله به جایگاه ستاره‌های رئال

به گزارش "ورزش سه"، براهیم دیاز در فصل جدید هم فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید پیدا نکرده اما در چند دیداری که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده توانسته است مهارت‌هایش را به خوبی در این تیم به نمایش بگذارد و عملکرد قابل قبول و تاثیرگذاری را ارائه دهد.

بسیاری از منابع نزدیک به رختکن رئال پیش از این مدعی شده بودند که این بازیکن نقش مهمی در بین دیگر بازیکنان این تیم پیدا کرده و توانسته است به یکی از مهره‌های کلیدی آنچلوتی در رختکن رئال برای برقراری ارتباط و مدیریت شرایط بازیکنان جوان مانند آردا گولر و اندریک تبدیل شود.

2077919

حالا روزنامه مارکا خبر داده است که براهیم از نقشی که در رئال دارید راضی است و آن را به خوبی درک می‌کند اما همچنان در تلاش است تا شرایط را بهتر از این کند و وضعیت را به سود خودش خصوصا در زمینه حضورش در میدان تغییر دهد.

او می‌خواهد بازیکنی مهم برای سرمربی ایتالیایی رئال مادرید باشد. هدف براهیم این است که نقشی که فصل گذشته داشت را تکرار نکند و فرصت بیشتری برای بازی پیدا کند. عملکرد درخشان او برابر رئال بتیس بدون شک به رسیدن او به این هدف کمک بیشتری خواهد کرد و کادر فنی رئال با دقت بیشتری شرایط او را زیر نظر دارند.

دیدگاه‌ها