کد خبر : 2067620 | 17 شهریور 1403 ساعت 13:54 | 75.5K بازدید | 113 دیدگاه

از همه انتقاد شد حتی کیلیان

کاپیتان گم شد: فرانسه به امباپه رحم نکرد

پس از شکست 3-1 فرانسه از ایتالیا در پاریس، رسانه‌های این کشور از همه بدون استثنا انتقاداتی بی‌رحمانه کردند.

کاپیتان گم شد: فرانسه به امباپه رحم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اکیپ به کیلیان امباپه برای بازی مقابل ایتالیا نمره 3 داد و رادیو RMC او را به عنوان "کاپیتان گمشده" تعریف کرد. او برابر ایتالیا بهترین عملکرد خود را نداشت.
عملکرد کیلیان امباپه مقابل ایتالیا مطلوب رسانه‌های فرانسوی نبود و آنها پس از شکست 1-3 مقابل آتزوری بدون استثنا از کل تیم انتقاد کردند. ستاره رئال مادرید به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی کرد، پستی که به طور کامل با آن سازگار نشده و با وجود تلاش در 90 دقیقه نتوانست گلزنی کند.

به عنوان مثال، روزنامه اکیپ عملکرد او در برابر ایتالیا را با نمره ضعیف 3 ارزیابی کرد و تاکید کرد که او مشکلات فنی زیادی دارد. او در پست 9 بود ولی بارها به خط میانی رفت، در حالی که این نقش او نبود. امباپه هرگز در موقعیتی قرار نگرفت که بتواند گلزنی کند و در دقیقه 34 یک شوت به سمت دروازه داشت که گلر ایتالیا به‌سختی آن را برگشت داد.

2077972

امباپه پس از بازگشت به پارک دو پرنس با استقبال گرمی مواجه شد اما این اتفاق مثبت، برای درخشش او در زمین کافی نبود. کاپیتان فرانسه فرصت طلایی برای رفع تردیدها در مورد رهبری تیم ملی در زمین داشت، زیرا در جام ملت‌های اروپا تنها یک گل به ثمر رساند ولی عملکرد او کمتر از حد انتظار بود.

رادیو RMC بازی کیلیان امباپه را به عنوان "کاپیتان گمشده" تعریف کرد. آنها استدلال می‌کنند: «امباپه کمی بیش از حد کند بود.»

2077971

او در 12 بازی اخیر خود با تیم فرانسوی تنها دو گل به ثمر رسانده است، در 5 ژوئن برابر لوکزامبورگ و تنها گلی که در جام ملت‌های اروپا به ثمر رساند، یعنی پنالتی، در 26 ژوئن برابر لهستان.

از امباپه در فرانسه خواسته شده که تعهد بیشتری داشته باشد و به عنوان کاپیتان تیم فرانسه بیشتر تلاش کند.

دیدگاه‌ها