کد خبر : 2067619 | 17 شهریور 1403 ساعت 13:51 | 42K بازدید | 20 دیدگاه

پی‌اس‌وی قاطع‌ترین صدرنشین

بهترین شروع اروپایی: یک تیم بالاتر از بارسا

بارسا در میان صدرنشینان پنج لیگ معتبر اروپا برترین آمار را دارد، ولی با احتساب لیگ هلند، آیندهوون عملکردی بهتر داشته است.

بهترین شروع اروپایی: یک تیم بالاتر از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونای هانسی فلیک به خاطر بازی و شکل پیروزی‌هایش حتی تحسین سایر تیم‌ها را برانگیخته است. شروع آبی و اناری‌ها در فصل جاری عالی بوده است: در هر چهار بازی لالیگا پیروز شده، 13 گل به ثمر رسانده و سه گل دریافت کرده است.

آنها با چهار امتیاز بالاتر از رئال مادرید، اتلتیکو و ویارئال در صدر جدول هستند. اما این شروع عالی، برجسته‌ترین شروع رقابت‌های بزرگ اروپایی نیست: پی‌اس‌وی آیندهوون با پیتر بوش همچنان رکوردهای بهتری دارد.

بله، بارسا صدرنشین قاطع لالیگاست، اما تیم آیندهوون در صدر لیگ هلند، آمار پررنگ‌تری دارد.

قهرمان هلند، مانند تیم کاتالان، چهار بازی اول را برده، اما این کار را با قاطعیت بیشتری انجام داده است. این تیم 18 گل زده است! متوسط تقریبا هر بازی 4 گل زده. این آمار برای بارسا سه گل است.

آیندهوون و بارسا در 4 هفته نخست توانسته‌اند یکی از رقبای خود را هفت گله کنند. پی‌اس‌وی آلمره را 7-1 شکست داد و بارسلونا همین تعداد گل را به وایادولید زد و البته دروازه اش باز نشد. بهترین گلزنان بارسا و آیندهوون نیز روبرت لوانوفسکی و لوسانو با 4 گل زده هستند. متوسط سنی هر دو تیم نیز 24 سال است.

دیدگاه‌ها