کد خبر : 2067616 | 17 شهریور 1403 ساعت 13:44 | 25.1K بازدید | 49 دیدگاه

هافبک لیورپول انتخاب کرد: اشلوت بهتر از کلوپ!

رایان گراونبرخ می‌گوید کار تحت هدایت آرنه اشلوت برای او راحت‌تر از بازی تحت هدایت یورگن کلوپ است.

هافبک لیورپول انتخاب کرد: اشلوت بهتر از کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، گراونبرخ روزهای خوبی را در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر انگلیس سپری می‌کند و در هر سه دیداری که لیورپول در این مسابقات انجام داده موفق شده است در ترکیب اصلی به میدان برود و به کسب سه پیروزی متوالی برای تیمش کمک کند.

به نظر می‌رسد که جدایی کلوپ و حضور اشلوت روی نیمکت این تیم به سود این بازیکن تمام شده و او حالا فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب لیورپول دارد و سازگاری بیشتری هم با سبک بازی این مربی که هم‌وطن او هم به حساب می‌آید پیدا کرده است.

2077664

گراونبرخ به ESPN هلند گفت: «احساس خیلی خوبی دارم. اما آیا این دلیل خاصی دارد؟ بله، شرایط در باشگاهم خیلی خوب پیش می‌رود. من در حال انجام کارم هستم و همه چیز عالی پیش رفته است. اشلوت حالا اعتماد به نفس زیادی به من داده است. او به من اجازه داد که در ترکیب اصلی تیمم به میدان بروم.

این اتفاق خیلی خوبی است. به عنوان یک بازیکن مسلما دوست دارید فرصت بازی داشته باشید. اعتماد به نفس هم بخشی از این روند است. من حالا راحت‌تر هستم. او مربی خیلی خوبی است. می‌داند چه می‌خواهد. برنامه مشخصی دارد و همه چیز تا به حال به خوبی انجام شده است.

قبلا گاهی پیش می‌آمد که من در طول یک بازی تنها یک بار پس از پنج یا شش دقیقه موفق به لمس توپ می‌شدم. در این شرایط شما نمی‌توانید بازی خودتان را به خوبی به نمایش بگذارید. حالا این فرصت را دارم که توپ بیشتری در اختیار داشته باشم و این سبک بازی را بیشتر می‌پسندم.»

دیدگاه‌ها