کد خبر : 2067614 | 17 شهریور 1403 ساعت 13:40 | 22.1K بازدید | 40 دیدگاه

با شروع تمرینات گروهی و پا به توپ شدن؛

کامارا یک قدم به بازی در سپاهان نزدیک شد (عکس)

ابوبکار کامارا، مهاجم متولد فرانسه تیم فوتبال سپاهان، از روز پنجشنبه تمرینات خود را با توپ و اضافه شدن به کار گروهی آغاز کرد.

کامارا یک قدم به بازی در سپاهان نزدیک شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، آخرین خرید سپاهان برای تقویت تیم در دسترس مورایس یک خارجی سرشناس بود که به واسطه بازی در باشگاه‌های مطرح فوتبال دنیا نظیر فولام امیدواری زیادی نسبت به درخشش او در 29 سالگی در ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی وجود دارد.

کامارا که سال‌های اخیر را در فوتبال ترکیه و یونان سپری کرده و فصل گذشته نیز در الجزیره امارات توپ زد، حالا ماجراجویی کاملا متفاوتی را در ایران آغاز کرده و البته همچنان یک مانع پیش‌روی او برای تجربه بازی در لیگ برتر ایران وجود دارد.

2077962

باشگاه سپاهان از ابتدای فصل جدید با مشکلات مربوط به سقف قرارداد مواجه شده و قرارداد چند بازیکن این تیم به همین دلیل ثبت نشد. در آخرین بازی مسئولان باشگاه سپاهان موفق شدند مجوز بازی هادی محمدی را بگیرند، اما همچنان قرارداد مهدی لیموچی، انزونزی و کامارا ثبت نشده و امکان همراهی تیم مورایس را ندارند.

در این شرایط فیفادی شهریورماه فرصت مناسبی برای مدیران باشگاه سپاهان بود تا راه حلی برای ثبت قرارداد این سه بازیکن پیدا کنند و در این فاصله کامارا هم که دیرتر از سایر بازیکنان به اردوی سپاهان اضافه شده پس از چند روز تمرینات بدنسازی و انجام کارهای بدنسازی در سالن وزنه و دویدن در زمین چمن، از روز پنجشنبه کار با توپ را همزمان با آغاز مرحله جدید تمرینات سپاهان آغاز کرد تا فرصت مناسبی برای هماهنگی با تاکتیک تیمی و تفکرات مورایس داشته باشد. 

2077963

تصاویری که مشاهده می‌کنید قاب‌هایی از اولین تمرین گروهی کامارا در تمرین تیم فوتبال سپاهان است که خود را آماده حضور در چالش جدید خود در ایران و رقابت‌های آسیایی پیش‌رو می‌کند. سپاهانی‌ها و اهالی فوبتال توجه ویژه‌ای به این بازیکن دارند و امیدوارند با حضور کامارا و دیگر بازیکنان خارجی لیگ برتر سطح رقابت برای قهرمانی بالاتر برود و در سطح باشگاهی قاره نیز تیم‌های ایرانی توان نبرد با همتایان ثروتمند و متمول خود را داشته باشند.

2077964

دیدگاه‌ها