کد خبر : 2067607 | 17 شهریور 1403 ساعت 13:20 | 74.8K بازدید | 96 دیدگاه

محرومیت 4 ماهه دردسرساز شد

معضل بزرگ ساپینتو برای بازگشت به استقلال

با وجود ابراز علاقه ریکاردو ساپینتو برای بازگشت به استقلال اما او یک مانع بزرگ در این خصوص دارد.

معضل بزرگ ساپینتو برای بازگشت به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گزینه‌های روی میز مدیران استقلال برای جایگزینی جواد نکونام، سرمربی پرتغالی پیشین آبی‌پوشان است. ریکاردو ساپینتو که در لیگ بیست و دوم هدایت استقلال را برعهده داشت و با رفتارهای خاص خود بارها مورد توجه بود، حالا بار دیگر مدنظر استقلالی‌هاست.

در این خصوص فرشید سمیعی که در زمان حضور ساپینتو در ایران هم معاون باشگاه استقلال بود و ارتباط خوبی با این سرمربی پرتغالی دارد تماس‌هایی را با این سرمربی داشته است.

مذاکره اولیه میان استقلال و ساپینتو در روزهای گذشته انجام شده و این سرمربی پرتغالی خودش هم برای بازگشت به ایران و نشستن روی نیمکت آبی‌پوشان چراغ سبز نشان داده است.

ساپینتو با وجود ابراز تمایل برای حضور در ایران اما یک مشکل بزرگ دارد و آنهم محرومیتی است که دو فصل پیش برای او به یادگار مانده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی پرتغالی را در پایان فصل گذشته به خاطر رفتارهایش در مسابقه پایانی جام حذفی با محرومیتی 4 ماهه مواجه کرد که اگر ساپینتو به ایران برگردد، این محرومیت فعال می‌شود.

1884133

حالا در صورتی که مدیران استقلال بخواهند ساپینتو را به ایران بیاورند و هدایت تیم را به او بسپارند، باید با فدراسیون وارد یک چالش حقوقی شوند تا شاید رای محرومیت 4 ماهه را بشکنند که چنین مسئله‌ای بعید به نظر می‌رسد.

ساپینتو بابت مطالباتش از استقلال به فیفا هم شکایت کرده و حکم گرفته و شاید در صورت بازگشت به ایران او در این خصوص هم به باشگاه تخفیف بدهد و توافق کند اما با توجه به محرومیت 4 ماهه این سرمربی پرتغالی بعید است مدیران باشگاه تصمیم به بازگرداندن او بگیرند و همین مسئله دلیلی بر منتفی شدن حضور ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها می‌تواند باشد.

دیدگاه‌ها