کد خبر : 2067598 | 17 شهریور 1403 ساعت 12:59 | 25.5K بازدید | 31 دیدگاه

ادعای دوناروما: گل ثانیه ۱۴ تقصیر داور بود!

جانلوییجی دوناروما پس از پیروزی ایتالیا برابر فرانسه درباره گل زودهنگامی که خورده بود صحبت کرد.

ادعای دوناروما: گل ثانیه ۱۴ تقصیر داور بود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی فرانسه و میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و شیرین را پس از فشارهایی زیادی که تحمل کرده بود از آن خود کند.

اما فرانسه در این بازی توانست اول به گل برسد و در حالی که داور تازه در سوتش دمیده و تنها ۱۴ ثانیه از شروع بازی گذشته بود، توسط بردلی بارکولا دروازه ایتالیا را باز کرد تا شوک بزرگی به بازیکنان و هواداران این تیم وارد کرده باشد، هرچند نتوانست این برتری را تا پایان حفظ کند.

دوناروما پس از پایان این بازی در گفتگو با RAI Sport درباره این اتفاق اظهار داشت: «من هنوز آماده نبودم. دستکش‌هایم را به دست نکرده بودم و به همین دلیل از داور خواستم که برایم صبر کند تا آماده شوم چون این کاری است که داوران معمولا همیشه در زمین انجام می‌دهند اما این اتفاق رخ نداد.»

این بازیکن با اشاره به نتیجه این بازی و پیروزی تیمش اضافه کرد: «ما خیلی واکنش خوبی داشتیم و عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشتیم. دریافت چنین گلی بسیار دشوار است اما بازیکنان سعی کردند در جریان بازی بمانند، آرامش‌شان را حفظ کردند و متمرکز ماندند. ما کاری که در تمرینات انجام داده بودیم را در زمین پیاده کردیم و این دلیل اصلی پیروزی ما بود.»

دیدگاه‌ها